- Katılım
- 28 Kas 2014
- Mesajlar
- 43
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle Merhabalar..
Motorum Cbr 250r yağmurlu havalarda motoru sürdüğüm zamanlarda kırmızı ışıklarda durduğum zaman kontak bölgesinden aşırı derece bir duman veya buhar çıkıyor ve yanık kokusu gibi kokuyor lastik yanığı gibi kokuyor. Ama basit bir duman değil ızgara dumanı gibi. bir kaç gündür yaşıyorum bu durumu sizce önemli birşeymidir ? sizde de aynısı oluyor mu ? ( Hareket Halindeyken değil Yağmurlu Havalarda Işıklarda Durduğumda veya motoru durdurduğumda karşılaşıyorum bu durumla )
Cevaplarınızı Bekliyorum Şimdiden Teşekkürler..
Motorum Cbr 250r yağmurlu havalarda motoru sürdüğüm zamanlarda kırmızı ışıklarda durduğum zaman kontak bölgesinden aşırı derece bir duman veya buhar çıkıyor ve yanık kokusu gibi kokuyor lastik yanığı gibi kokuyor. Ama basit bir duman değil ızgara dumanı gibi. bir kaç gündür yaşıyorum bu durumu sizce önemli birşeymidir ? sizde de aynısı oluyor mu ? ( Hareket Halindeyken değil Yağmurlu Havalarda Işıklarda Durduğumda veya motoru durdurduğumda karşılaşıyorum bu durumla )
Cevaplarınızı Bekliyorum Şimdiden Teşekkürler..