- Katılım
- 2 May 2007
- Mesajlar
- 624
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar Fazla konuşmadan ve yorum yapmadan dünkü fırtınalı günde Banro Şahinbirici Phynyx ve benim 2 motor 1 araba yaptığımız mini dalyan gezimizin resimlerini ekliyorum. umarım sizde bizim kadar zevk alırsınız :wiinkk:
Dışarda Fırtınalar kopuyor ama bizimkilerin suratında hala bir tebessüm

İşte biz hep beraber "Afrika kraliçesi" adlı filime ev sahipliği yapan derenin başındayız :wiinkk:

Güzel bir manzara

bu da başka bi manzara

bu resim geziden bi gün önce akşamında şahin arkadaşımızla bi barda çekildi
soldan sağa Lordskeldan, ben ve Şahin

bu resimin yorumunu sizlere bırakıyorum :queen:

bu resimin yorumu herkeze açık :wiinkk:

evet şimdilik resişm fastlı bukadar. daha resimler var biliyorum dökülün bakalım resimleri ben en kısa zamanda bi kaçtanede video atacam :wiinkk: şimdilik benden bukadar top sizlerde şimndi
Dışarda Fırtınalar kopuyor ama bizimkilerin suratında hala bir tebessüm

İşte biz hep beraber "Afrika kraliçesi" adlı filime ev sahipliği yapan derenin başındayız :wiinkk:

Güzel bir manzara

bu da başka bi manzara

bu resim geziden bi gün önce akşamında şahin arkadaşımızla bi barda çekildi
soldan sağa Lordskeldan, ben ve Şahin

bu resimin yorumunu sizlere bırakıyorum :queen:

bu resimin yorumu herkeze açık :wiinkk:

evet şimdilik resişm fastlı bukadar. daha resimler var biliyorum dökülün bakalım resimleri ben en kısa zamanda bi kaçtanede video atacam :wiinkk: şimdilik benden bukadar top sizlerde şimndi

