Yağmur Kaydırıcı (Aktüel Ürün)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birinde ürünün işe yaraması diğerinde yaramaması,:silent: galiba ürünlerin içerikleri farklı.
 
Katılım
18 Eki 2018
Mesajlar
31
Bu tarz ürünleri vizörde kullanmak sürekli para vermek anlamına gelir. Pinlock alıp kurtulmalısınız.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
yağmur kaydırıcıyı da denedim o da işe yaramıyor.
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
Bu tip ürünleri kullanmadan önce ürünün ne için üretildiğini ve kullanım amacına iyi bir bakmanızı tavsiye ederim. Link ürünler otomobiller için yani bildiğimiz otomobil camlarında kullanılması için tasarlanmış ürünler. Otomobilin camı ile kullandığınız vizör arasında milyon fark mevcut. Kask camları polikarbon yani plastik olduğundan cam için üretilmiş solüsyonları kullanmanız sağlıklı değil zararlı olacaktır. Uzun vadede kask camınıza zarar vererek dökülmesine kadar götürebilir.

Kaskı ve vizörü herzaman temiz tutmak yine pinlock buhar camını zaman zaman temizlemek çok daha sağlıklı bir yöntem. Ancak unutulmaması gerekir ki pinlock buhar camı takılı olsa dahi eğer iyi bir kask kullanıyorsanız ve kaskı uzun süre havasız bırakırsanız içerideki havanın çok sıcak dışarının soğuk olması sebebiyle bir süre sonra pinlock camının üzerinde tane tane su buharı oluşacak ve sürüşü kötü etkileyecektir. Kış aylarında kullanım yaparken kendi sağlığınız için havalandırmaları açık kullanmakta fayda var yetmiyorsa ara ara vizör açılarak havalandırma yapılmalı.

Özetle bu tip buhar önleyici yağmur suyu kaydırıcı şeklinde üretilmiş içeriğini bilmediğiniz kimyasal solüsyonları kaskınıza sürmeyin.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Belki bilmeyen vardir, kullandigim Shoei Qwest kasklarda 3 kademeli vizor bir kilit sistemi var.

Tam kapali - Kask vizoru acilmiyor, kilidi acmak gerekiyor.
Tam acik - Kask vizorunu elle acabiliyorsunuz,
Yari acik - vizor ile kask arasinda 1-2 mm bir bosluk olusuyor.

Kisin hava cok soguk degilse, bu yari acik modda kullandigim oluyor, hem temiz hava geliyor hem yuzume gozume bir sey carpma ihtimali de ortadan kalkiyor, bugulanma da olmuyor. Kaskla birlikte gelen pinlock takili durumda bu arada.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki bilmeyen vardir, kullandigim Shoei Qwest kasklarda 3 kademeli vizor bir kilit sistemi var.

Tam kapali - Kask vizoru acilmiyor, kilidi acmak gerekiyor.
Tam acik - Kask vizorunu elle acabiliyorsunuz,
Yari acik - vizor ile kask arasinda 1-2 mm bir bosluk olusuyor.

Kisin hava cok soguk degilse, bu yari acik modda kullandigim oluyor, hem temiz hava geliyor hem yuzume gozume bir sey carpma ihtimali de ortadan kalkiyor, bugulanma da olmuyor. Kaskla birlikte gelen pinlock takili durumda bu arada.

Buradan ne sonuç çıkarmamız gerekiyor?

Güzel, pahalı, bol fonksiyonlu bir kaskınız olduğu mu ?

Bizimde, kaskın vizörünü bir miktar açarak kullanmamız mı ?

Ne gösteriş meraklısı bir milletiz ya...
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Buradan ne sonuç çıkarmamız gerekiyor?

Güzel, pahalı, bol fonksiyonlu bir kaskınız olduğu mu ?

Bizimde, kaskın vizörünü bir miktar açarak kullanmamız mı ?

Ne gösteriş meraklısı bir milletiz ya...

Neyin gosterisi hocam? Marka yazmasam mi acaba diye ben de dusundum, daha sonra bilgi olsun diye yazdim, hatta cumlenin basinda belki bilmeyen vardir diye ekledim. Herkes pinlock takin diyor, pinlock takilabilen kasklarin da ortalamanin uzerinde oldugu kesin. Pinlock kullanin diyenlere de kiziyor musunuz pinlock takilabilen kasklariyla gosteris yapiyorlar diye??

Evet, kaskin fonksiyonlarinin olmasi iyi bir sey, buna da karsi cikmazsiniz herhalde? Kaskin vizorunu acik tutabilirsiniz evet ama kullandiginiz kaskin kalitesine/ozelligine gore vizorun istenmeden de olsa acilip/kapanma sorunu olabilir. Benim kaskimda boyle bir ozellik var belki isinize yarar, diger kasklarda da vardir bilemiyorum, ilk kapali kaskim zaten.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neyin gosterisi hocam? Marka yazmasam mi acaba diye ben de dusundum, daha sonra bilgi olsun diye yazdim, hatta cumlenin basinda belki bilmeyen vardir diye ekledim. Herkes pinlock takin diyor, pinlock takilabilen kasklarin da ortalamanin uzerinde oldugu kesin. Pinlock kullanin diyenlere de kiziyor musunuz pinlock takilabilen kasklariyla gosteris yapiyorlar diye??

Evet, kaskin fonksiyonlarinin olmasi iyi bir sey, buna da karsi cikmazsiniz herhalde? Kaskin vizorunu acik tutabilirsiniz evet ama kullandiginiz kaskin kalitesine/ozelligine gore vizorun istenmeden de olsa acilip/kapanma sorunu olabilir. Benim kaskimda boyle bir ozellik var belki isinize yarar, diger kasklarda da vardir bilemiyorum, ilk kapali kaskim zaten.

Pinlock takın diyen biri tavsiye veriyor, neden tepki vereyim ki.

Bu arada kaskın pinlock özelliği olmasa bile "Raleri" yapışkanlı pinlock kullanılabiliyor.

Sizin yorumlarınız zaman zaman kendi reklamınızı yapar şekilde oluyor.

Tabi ki ne şekilde yorum yapacağınıza kimse karışamaz.

Ama tepki gördüğünüz zaman da şaşırmayın.

Konuyu uzatmamak adına, bir cevap daha vermeyeceğim.
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
Pinlock takın diyen biri tavsiye veriyor, neden tepki vereyim ki.

Bu arada kaskın pinlock özelliği olmasa bile "Raleri" yapışkanlı pinlock kullanılabiliyor.

Sizin yorumlarınız zaman zaman kendi reklamınızı yapar şekilde oluyor.

Tabi ki ne şekilde yorum yapacağınıza kimse karışamaz.

Ama tepki gördüğünüz zaman da şaşırmayın.

Konuyu uzatmamak adına, bir cevap daha vermeyeceğim.

hocam adam komple reklam yapsa ne olacak forum burası :) neden böyle bir kişiye mimlenip birbirinizi karşı tavır alıyorsunuz. Arkadaş kendi kullandığı shoei kaskta bu problemlerin önüne geçilebildiğini söylemiş bu kötü birşey mi ? İmkanı olan bu kaskı alırsa bu özelliklerden yararlanır. Bence gereksiz bir tavır olmuş. Zaten forumlar bunun için yokmu bildiğini ve yaşanılan tecrübeleri aktarmak. Gönül isterki herkes kaliteli ürünler kullansın. Ülkemiz şartlarında kendini kastırarak mücadele veren ve iyi ürünler kullanmaya çalışan kişilere bu şekilde yaklaşmayın. 5 binliralık bir kask aylık 3 bin ve aylık 10 bin kazanan iki farklı kişi için de pahalı bir kask modelidir. İnşallah herkes daha pahalı ekipmanlar kullanır.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam adam komple reklam yapsa ne olacak forum burası :) neden böyle bir kişiye mimlenip birbirinizi karşı tavır alıyorsunuz. Arkadaş kendi kullandığı shoei kaskta bu problemlerin önüne geçilebildiğini söylemiş bu kötü birşey mi ? İmkanı olan bu kaskı alırsa bu özelliklerden yararlanır. Bence gereksiz bir tavır olmuş. Zaten forumlar bunun için yokmu bildiğini ve yaşanılan tecrübeleri aktarmak.

Cevap hakkı doğuyor hocam...

Bildiğini aktarmak, yardımcı olmak tabi güzel şeyler ve forum bunun için var, ben de aynı düşüncedeyim.

Benim ne demek istediğim gayet anlaşılır olduğu için uzatmak istemiyorum.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043

Gözlükte buğu sıkıntısı çeken arkadaşlar için fena video değil. Videonun 3. dakikasında görülebileceği gibi "mümkünse içinde pek alkol bulunmayan traş köpüğü/jeli bulun" diyor genç. Çünkü gözlüğünüze zarar verme ihtimali varmış. Ama illa ki verecek demiyor.

Sonuç olarak traş köpük/jel markasından daha çok nasıl uyguladıkları önem göstermiş ve "sürüp, 3-5 dakika bekleyip sonrasında silmek" en iyi sonucu vermiş. Yıkama yapmak yok ama. Sadece silme yapılacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst