Yağmur Kaydırıcı (Aktüel Ürün)

Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
İlgine teşekkürler Gürcan. Ama ben Hatay-Antakya'dayım. :)
Yarın sabah tekrar bakacağım. Bugün gelmedi, belki yarın gelir.
İşin kötüsü hırs yaptım. :cherry:
Bu ürünü üçüncü alma girişimim. İlk ikisinde ben geç kaldım. Sabahtan bitmişti. Ama bugün açılış saatini kapıda bekledim. Yine elim boş döndüm. :mrgreen:

Benim yaşadığım ilçede de 7ye yakın vardı. Farklılık gösterebiliyor demekki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

Ben gittiğimde buğu önleyici ile yağmur kaydırıcı kalmıştı. Buğu önleyiciyi aldım ama yağmur önceyiciyi 80 km ve üzeri hız için yazdığı için almadım. Buz çözücüyü almak istedim ama 3 a101de de bulamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buğu önleyiciyi denedim, hiç bir işe yaramıyor.:pr:

Kaydırıcıyı henüz deneyemedim, 80km muhabbetini görsem onuda almazdım.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Buğu önleyici hiçbir işe yaramıyor. Telefonun camında denedim sonuç alamadım.

17 tlye lastik tamir spreyi de aldım. En iyi özelliği üretim tarihinin daha bu ayın 1nde olması. 2 sene sonra bitiyor son kullanma tarihi.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,446
Motosikleti
D400
zaten mağazalara sayılı geliyor, hemen bitiyor bu tür şeyler.

ancak aksam 7:30 da şansıma hem yağmur hem buğu zımbırtısını buldum. birisi üstüne başka ürün koydugu için bulamamışlar :D
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
vizör buharından şikayet eden arkadaşlar raleri marka pinlock alsın üniversal ve yapışkanlı olduğu için her kaska uyuyor 2senedir kullanıyorum en ufak sorun yaşatmadı her gün işe motorla giderim kar yağdığı gün hariç çiçek gibi pinlock resmen

su kaydırıcı olarakda ipone marka olanı kullandım evet bir miktar daha çabuk kayıyor ama mucize beklemeyin 60 70 km den sonra kayıyo birde her yağmur sürüşü sonrası vizörü temizleyip sıkmanız şart yoksa işe yaramıyor ufak bir tavsiye 3 kat uygulayın yağmur kaydırıcı sıvıları o zaman daha efektiv oluyor ve daha uzun süre dayanıyor geçen sene bütün kış kullandım
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
benim ihtiyacım olanda yağmur kaydırıcı,
benim ön cam çok uzun boyumu geçiyor ve siyahımsı bir cam.
Haliyle yağmur yağdığında görüş alanım çok düşünoyor, boyum kısa olduğu için zorlu çekiyordum.
işime yarayabilir, bakalım
Teşekkürler paylaşımiçin :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,446
Motosikleti
D400
buğu önleyici leşşşşşş.

normalde bugulanır ama az da olsa etrafı seçerdim. bunu sıktıktan sonra 2000 yılındaki cine5 erotik kuşağı gibi kare kare görüyorsun, seçemiyorsun hiçbirşeyi.
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
Daha önce rainx marka yağmur kaydırıcı kullandım. Özellikle uzun yolda gerçekten faydasını gördüm. Kamyon arkalarında falan aaaa bak iyiki uygulamışım demiştim.

Benim esas takık olduğum konu lastik basıncı, acaba o aleti alanınız oldu mu? Düzgün ölçüm yapıyor mudur?
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
Şu an bir motosikletim veya kaskım yok ancak aktif olarak gözlük kıllanıyorum. Ve dışarıya çıkınca maskeden dolayı bayağı buğu yapıyor. Acaba buğu önleyiciyi alsam gözlüğe herhangi bir sorun olur mu?

buğu önleyici benim gözlükte işe yaramıyor. belki sizin deneyiminiz farklı olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vizör buharından şikayet eden arkadaşlar raleri marka pinlock alsın üniversal ve yapışkanlı olduğu için her kaska uyuyor 2senedir kullanıyorum en ufak sorun yaşatmadı her gün işe motorla giderim kar yağdığı gün hariç çiçek gibi pinlock resmen

su kaydırıcı olarakda ipone marka olanı kullandım evet bir miktar daha çabuk kayıyor ama mucize beklemeyin 60 70 km den sonra kayıyo birde her yağmur sürüşü sonrası vizörü temizleyip sıkmanız şart yoksa işe yaramıyor ufak bir tavsiye 3 kat uygulayın yağmur kaydırıcı sıvıları o zaman daha efektiv oluyor ve daha uzun süre dayanıyor geçen sene bütün kış kullandım

Her iki vizörümde de raleri var. Gayet başarılı.

Buğu önleyiciyi yedek kask için aldım ama işe yaramadı.

Daha önce rainx marka yağmur kaydırıcı kullandım. Özellikle uzun yolda gerçekten faydasını gördüm. Kamyon arkalarında falan aaaa bak iyiki uygulamışım demiştim.

Benim esas takık olduğum konu lastik basıncı, acaba o aleti alanınız oldu mu? Düzgün ölçüm yapıyor mudur?

Kamyon arkasından sıçrayan çamurlu sular vizörden kayıyor mu peki?
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
[/QUOTE]Kamyon arkasından sıçrayan çamurlu sular vizörden kayıyor mu peki?[/QUOTE]

çok cıvık değilse atıyordu seyir halindeyken, özellikle sollamalarda falan çok işime yaradı. Ama bu siyah nokta gibi içi tam çamurluysa yapışanda oluyordu ama sağanak yağmur varsa oda kayıp gidiyor. Elinle temizleme ihtiyacı duymuyorsun.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Yağmur kaydırıcı ve buğu önleyiciyi daha önceden aldığımı fark ettim ( aynı marka )

Sonuç ; Bir işe yaramıyor :) .. ya da kısmen ya da kısa süreli yarıyor diyeyim ..
 
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
931
8 derece ve yağmurlu havada 20km yol gittim, kaskım durur vaziyette bile en ufak buğu yapmadı. A101de alırken birisi "hiç ise yaramıyor" dedi. Yağmur kaydiriciyi bıraktım ama bugu önleyici bende iş gördü. Yağmur kaydiriciyi da deniycem
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
8 derece ve yağmurlu havada 20km yol gittim, kaskım durur vaziyette bile en ufak buğu yapmadı. A101de alırken birisi "hiç ise yaramıyor" dedi. Yağmur kaydiriciyi bıraktım ama bugu önleyici bende iş gördü. Yağmur kaydiriciyi da deniycem

Nasıl uyguladınız vizöre? Ben de bu gün denedim çok hafif geçiktirdi buğuyu ama engellemedi kesinlikle.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,446
Motosikleti
D400
8 derece ve yağmurlu havada 20km yol gittim, kaskım durur vaziyette bile en ufak buğu yapmadı. A101de alırken birisi "hiç ise yaramıyor" dedi. Yağmur kaydiriciyi bıraktım ama bugu önleyici bende iş gördü. Yağmur kaydiriciyi da deniycem

aga valal bende yaptım daha kötü bugulandı :D
 
Katılım
22 Eki 2020
Mesajlar
53
Bende aldım kask için bugu çözücü hiç işe yaramıyo su kaydırıcı hiç işe yaramıyo. Asla katiyen hatta daga berbat etti. Sıvı sabun sürmr mrvzusunu gördüm deneyim dedim 1 günü kurtarıyo vallahada işe yarıyo. Pinlocktan başkası hikaye . İşe yarıyo diyenede inanmıyorum arkadaş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst