Yağ pompa sının arızasını nasıl anlaya biliriz?

Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
74
motorsikletim yamaha crypton r motorsikletimle manisa izmir gibi bi yol yabmayı planlıyorum tek korkum yağ pompasına bişey olması ve ardından motorsikletin kitlenmesi

motorsikletimde yağ pompası arıza yabtığı zaman nasıl anlarım?
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
motorsikletim yamaha crypton r motorsikletimle manisa izmir gibi bi yol yabmayı planlıyorum tek korkum yağ pompasına bişey olması ve ardından motorsikletin kitlenmesi

motorsikletimde yağ pompası arıza yabtığı zaman nasıl anlarım?

Kolay arıza yapacak bi parça değil belli kmlerde değiştiriliyor ama cok ileriki kmlerde eğer uygun yağ ve uygun seviyede yağ kullandıysan sorun yok:cat:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
yag tipasini soktugunde marsa bastiginda ordan basincli bir sekilde yag gelmesi lazim eger yag pompasi calisiyorsa. ama yag pompasi durduk yere oyle kolay kolay bozulan birsey degil herhalde..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
öncelikle bir cub motor kullandığını unutma yağ pompası iflas bile etse uzun km ler gidecek bir motor tipidir silindir gömlek yağ içinde yüzdüğü için kolay kolay yağ pompası sorun çıkartmaz ki bu sorun nerden kafana takıldı onuda anlamadım ki yamaha crypton gibi bi cub bu

senin manisa izmir arası yaptığın yolu ben ist 1 günde yapıyorum :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Yağ pompasının bozulduğunu çok çok şanslıysan anlayabilirsin. Şansa bala yani. Eğer normal bir şansa sahipsen motor şiştiğinde anlarsın ama o saatten sonra yapacak pek bir şey yok...
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum manisa-izmir kaç km? Ben balıkesire gidip geldim 78+78+30da orda gezmişim.:)186 km bir günde.Yağına bak,lastik havalarına bak devam et.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Geçen pazar günü 4 motor 300 km yol yaptık. İzmir manisa arası 50 km :).. Birşey olmaz merak etme, gazla git, yolda kalırsan gerisini o zaman düşünürsün, yolda kalmak dünyanın sonu değil ya...
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
arkadasım dusundugun seye bak crypton taş gıbı makınadır belkıde bozulcak en son parcasıda yağ pompasıdır cunku kucuk bır dişli bu işi halledıyor.ama böyle bi korkun varsa sana şöyle söyliyim en kolay anlayacağın yol sibob sesidir siboblar ılk once şakırt şukurt dıye ses yapmaya başlar bıraz daha devam edersen piston yağlanmadıgından sıkışır yani motor kitler ancak böyle anlarsın.motordan az cok anlıyorsan yağsız çalışan bı motorun neler yaptığınıda bilmen gerekli,yoksa yolda basına daha baska seylerde gelebılır,sen korkma yağına bak benzını koy yola devam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst