Yağ Ölçümü İle İlgili..!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru hep 7000 bin devri geçmek üzereyken vites attırıyorum hiç zorlamıyorum redline girmiyor yağınada soğukken baktım orta sehpada sizin dediklerinizede dayanrak normal olduğunun kanısına vardım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------

dua edinki bir yağ seviye çubuğunz var :)

senin hiç yağ seviye çubuğun olmadımı abicim :()
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst