yağ göstergesi fazla gözüküyor yardım

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
24
vm15LR

http://hizliresim.com/vm15LR

Arkadaşlar motorumun yağını değiştirdim motorum mondial drift.
Motordan 900gr civarı yağ çıktı yağ yakmıştır diye düşündüm ve 1lt motul 10/40 yağı doldurdum ama şimdide çok koydum gibi gözüküyor şimdi napmalıyım sizce
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yagını komple boşalttın ise sıkma canını,
senın motorun tam 1 lıtre alır,,,
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
drifler tam 1 litre yağ alıyor ama benim geçmiyor çizgiyi acaba tam düz yerdemi ölçtünüz bu arada motorunuz kaç km de 100 gr yağ eksilttiki ben koyduğum yağı alıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst