arkadaşlar motorların üst kısımlarından parmak kalınlıgında bır hortum çıkar,
o hortum bazıan hava filtresine bazıan ise motorun altına boşa iner,
o motor aşırı süratlerde havayı ve yağ köpürcüklerini aşırı yağı oradan atmayı sağlar,
yanı şöyle anlatayım,
motorun her tarafı kapalı olur ise,
krank pistonu yukarı ittirdiğinde motor içerisinde sıcaklıktan hava kalmaz ise zorlanır,
yanı,
o hava normaldir,
hakka yolda o tapa fırlar ise veya yağ tapasının altındakı O-RİNg (sıyah lastik pul) olmaz ise yine yağ atacak ve pantalona gelecektir,
O kadar takmayın yani kafanıza...