Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Tem 2008
- Mesajlar
- 410
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar şimdi yurtdışında malum araç fiyatları çok ucuz ve satın alıp burda kullanmak vergilendirmeden ötürü imkansız bi durum..
Fakat şöyle bi durum var,aklıma takıldı,sizlerden bilgi almak ıstedım..
Şimdi kelepir klasik arac dusunun,Şase ve motor saglam Diğer bütün parçalar pert,çürümüşş farzedelim..
Türkiyede yabancıdan yabancıya satılan araclar var,Çok uygun fiyata fakat sadece yabancı burda oturma izni olan vs. kişiler satın alabiliyor..
az once bahsettıgım klasık aracın aynısının yabancıya satılan halını bulsam ve bu aracı yabancı kısının uzerıne aldırsam..daha sonrada bu aracın motor ve şase harıc butun parcalarını dıger hasarlı araca aktarsam,Çok ucuza gelmezmı bu ıslem..
Düşününki normalde masraf 10bin tl ve siz bu yabancı aracı aldınız 3bin tl'ye..Bu karlı olmazmı?
Hatta daha açık söyle anlatım,Bu yabancı ucuz aracları parca nıyetıne alsak olmazmı??
Fakat şöyle bi durum var,aklıma takıldı,sizlerden bilgi almak ıstedım..
Şimdi kelepir klasik arac dusunun,Şase ve motor saglam Diğer bütün parçalar pert,çürümüşş farzedelim..
Türkiyede yabancıdan yabancıya satılan araclar var,Çok uygun fiyata fakat sadece yabancı burda oturma izni olan vs. kişiler satın alabiliyor..
az once bahsettıgım klasık aracın aynısının yabancıya satılan halını bulsam ve bu aracı yabancı kısının uzerıne aldırsam..daha sonrada bu aracın motor ve şase harıc butun parcalarını dıger hasarlı araca aktarsam,Çok ucuza gelmezmı bu ıslem..
Düşününki normalde masraf 10bin tl ve siz bu yabancı aracı aldınız 3bin tl'ye..Bu karlı olmazmı?
Hatta daha açık söyle anlatım,Bu yabancı ucuz aracları parca nıyetıne alsak olmazmı??
Son düzenleme: