Ya Telekom Ne Işe Yararsin

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu akşam fransayı arayamadıktan sonra
4 liralık konuşmaya 25 lira fatura yollarsın
40 yılın başı işe yarayacan
aradığınız yöne doğru tüm hatlard doludur:pr: :pr:
ya haketmiyor türk insanı bunu:pr: :pr:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
hocam yurt dışını arayacaksan bazı farklı şirketler war.. onları dene.. hem çok dha ucuza konuşabilirsin.. hem internettende kullanabiliyosun..

bence telekomun verdiği hizmet aldığı paranın karşılığı deil.. çok pahalı.. :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
108
adam soyar. başka bişi yapmaz.

şok şok şok flaş flaş flaş telefon hizmetlerinde % 70 e varan inidirimler yaptık diye ortalığı ayağa kaldırmışlardı bir ara ve bana aynı konuşmalarıma rağmen artık daha fazla fatura gelmeye başlamıştı. defalarca sormama rağmen cevap alamamıştım. tarifeleri inceledikten sonra anladım ki çok konıuşma yapam şirketlere yönelik yapılmış bir indirim var dı ve kalan para da biz ev kullanıcılarının cebinden çıkmaktaydı.

tekelci zihniyete hayır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst