- Katılım
- 15 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,381
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu akşam fransayı arayamadıktan sonra
4 liralık konuşmaya 25 lira fatura yollarsın
40 yılın başı işe yarayacan
aradığınız yöne doğru tüm hatlard doludur
r:
r:
ya haketmiyor türk insanı bunu
r:
r:
4 liralık konuşmaya 25 lira fatura yollarsın
40 yılın başı işe yarayacan
aradığınız yöne doğru tüm hatlard doludur
ya haketmiyor türk insanı bunu