Ya motorcular da sizi görmeseydi?

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika bir video,teşekkürler.:cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Gerçekten güzel bir video, motosiklet kullanıcısının trafikte yaşadığı durumu güzel özetlemiş.
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Aklıma çok güzel bir fikir geldi. Şehir içinde sıkıştıran olursa takip edip indiği yerde ben de motordan inip geçerken omuz atacağım. Dikkat et derse pardon görmedim beni görmediğin gibi diyeceğim.

Kavga olasılığı?.... Sanırım yüksek... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst