- Katılım
- 26 Eki 2005
- Mesajlar
- 43
Gerçekten müthiş bir yazı ve müthiş bir Türk'lük. :wiinkk:
Çoğu kez titreyerek okudum. Çok etkilendim.
Tebrikler X Man Tebrikler Türkiye :thumleft: :king: :queen:
Çoğu kez titreyerek okudum. Çok etkilendim.
Tebrikler X Man Tebrikler Türkiye :thumleft: :king: :queen: