f650 nin sele alçaktır xt serisine göre, benim xtr 86.5cm diyor, durunca ayaklarım yere ancak ucuyla değiyor anca yola çıktığım zaman bacak kırılma açısı f650 ye göre daha dik olduğundan o kadar yormaz ve kullanımı daha rahattır, yolu daha tepeden görürsün, üzerindeyken ayakta durduğumdan daha uzun duruyorum

elcik ısıtmayı dert etme 45 euroya aldım ve kendim monte ettim, abs yi ise dert edebilirsin

önemli bi aksesuar, ayrıca bmw de country falan gibi alternatif o sınıfta motorlar var ve en son bi indirim yapmışlardı halen devam etmiyor olabilir, o vakit tenere ile aynı paraya geliyordu hatta belkide daha ucuzdu emin değilim..