XTZ 660 TENERE ABS' limi alsak ABS' siz mi? Ne dersiniz?

Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Merhaba tekrar. Uzun bir aradan sonra.
Diyorum ki artık yeni bir motor al kendine. Tenereyi beğendim. Arada bir ormana, patika yollara girerim diye düşünüyorum. Aslında şöylede bir sıkıntı var, makina TR de yok gibi, örneğin İstanbulda yok. Olsa bile ya Absli yada Abssiz. Yada rengi mavi yada gri. Gerçi ben griye(füme) sardım da. Birde Abssiz istedim. Ne dersiniz, Mavide Abs var. Fikrinizi almak istedim, Kullanımım şöyle olacak arazi %30, asfalt %70. Tşkler. Murat :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst