- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #21
onur sen gizli nick mi kullanıyon..:silent:
İşim olmaz
onur sen gizli nick mi kullanıyon..:silent:
falcondan sora gelıyorum bu gruba ıssallahh![]()
motora iki teker yapılmış ikisinide kullansana kardeşön teker arızalı mı yoksaHard Enduro resimlerinden dolayı özrü bir borç bilirim.. XtireT topacını açıp resimleri görünce insanların hakkı verilen enduro ve XT resimleri görmeleri gerektiğini düşündüm![]()
motora iki teker yapılmış ikisinide kullansana kardeşön teker arızalı mı yoksaama helal olsun demedende geçemeyeceğim hakkını veriyorsun makinenin :rendeer:
Onur arıza çıkarmak için değil bak...ki çıkarmasam şaşarsındabana itici geldi...
Sen değilde başkası bu topiği açsa edit veye kilit yerdi...buna yemin edebilirim...ama Mod olduğun için bu ayrıcalığı bu şekilde kullanmanda bence yakışık almamış...yani sen ironiyi daha zekice yakalar bize enjekte ederdin...bu orta bir ambiansı olmuş...ve açık bir argo kelam...
makinalar cirlop yakıyor...yakışır...kesinlikle doğru seçim...Yamaha Aileden biri sanki...![]()
Mete ile ayni fikirde hemde bu kadar net ayni fikirde olacagimizi hiç dusunmemiştim.
Eger başka biri acsa topigi. : zaten bir 660 başlıgı var, bu başlık teknik bilgi icermiyo, yanlış yere açılmış tarzi bi çok tepki alırdı.
Düşünce güzel ama azcık itici olmuş.
Mete +1 =) =)
Başlığımızı boş bırakmayalım
![]()
![]()
![]()
![]()