XtireT Kuruldu

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Onur arıza çıkarmak için değil bak...ki çıkarmasam şaşarsında:p bana itici geldi...

Sen değilde başkası bu topiği açsa edit veye kilit yerdi...buna yemin edebilirim...ama Mod olduğun için bu ayrıcalığı bu şekilde kullanmanda bence yakışık almamış...yani sen ironiyi daha zekice yakalar bize enjekte ederdin...bu orta bir ambiansı olmuş...:pve açık bir argo kelam...

makinalar cirlop yakıyor...yakışır...kesinlikle doğru seçim...Yamaha Aileden biri sanki...:p
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gelmeme cok var prometheus(1 yıl kadar) :)
her ne kadar x versıyonunu daha cok sevsemde alırsam r alırım..
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Resimler biraz bol gezi yazısı kıvamında olacak ama idare edin :p

Kızıldağ(Karaisalı) Harbi enduro mekanlarından birisi :p

n5967837433161655795lt5.jpg


Üniversitedeki bir rampadan artistik patinaj hali :p ( Savaş)

n5967837433161738980xr3.jpg


Artistik patinaj vol.2 ( M.aLi )

n5967837433161749172qm0.jpg


Moladan bir kare :p

n5967837433216317366ff5.jpg


Tam açıyı tutturamamışlar ama olsun :)

n5967837434256894744hg1.jpg


Gençlik zamanlarımız :p İce300 ile

y1p8ywex9dtpwm0mgekucibyk9.jpg


Bir gezi dönüşü,Gişeler..

y1p8ywex9dtpwm5jdr1w7pduw0.jpg


Harbi enduro mekanlarından birisi dah :p

y1p8ywex9dtpwmeux3elrwmah0.jpg


Motosikleti denize sokmanın manası var mıydı ? - Hayır.. Gençlik işte :p

y1p8ywex9dtpwmgc7vpe1hihv6.jpg


Ürgüp-Göreme.. Zemin 2 mm lik kum değil Prometyüscüüm :p

y1p8ywex9dtpwmpbqa6kxtzft0.jpg


Seviğim bir manzara..Mersin sahilleri

y1p8ywex9dtpwmph5cho4rmoa1.jpg


Harbi enduro mekanlarından bir tanesi daha.. :pDere geçişi..

y1p8ywex9dtpwmro29lfstkrf4.jpg


Yine Mersin..Fırtınalı bir gün..

y1p8ywex9dtpwmvtql0gperne7.jpg


y1p8ywex9dtpwn2iigpulfxfv8.jpg


Yine bir harbi enduro mekanı olan Harbiş ( Karataş) Kum tepelerinden sonra çamur banyosu :p

y1p8ywex9dtpwnjuw5raon7yo5.jpg


y1p8ywex9dtpwnna9wsaeidym8.jpg


Ice300.. Üzerindeki çamurlar benim patinajıma ait :p

y1p8ywex9dtpwnp1skk9uxuyr1.jpg


Yine gençlik zamanlarımızdan..Otoparkta tekteker çalışmaları :p Ice300:

y1p8ywex9dtpwnvqpenukcwzw7.jpg


y1p8ywex9dtpwnxuapkgjkqsy0.jpg


Harbiş kum tepeleri ..

y1p8ywex9dtpwp1ftfdtjzbzp4.jpg


y1p8ywex9dtpwo9lxw9bdn2iq2.jpg


y1p8ywex9dtpwodfcto2dudri1.jpg


Peri bacaları...

y1p8ywex9dtpwola19jjf8kdl7.jpg


y1p8ywex9dtpwopml3sl01jrq0.jpg


y1p8ywex9dtpwp8ed4vuczgdo6.jpg



y1p8ywex9dtpwpgk27d34nvow6.jpg


y1p8ywex9dtpwpmou8d2e7ztf6.jpg


Real'in otoparkına tekteker çalışmaya giderkene :p

y1p8ywex9dtpwpqfhtxjxjxpi2.jpg


y1p8ywex9dtpwpjby4hqyaatq8.jpg


En sevdiğim resim..

y1p8ywex9dtpwonji9lqcqata4.jpg


Hard Enduro resimlerinden dolayı özrü bir borç bilirim.. XtireT topacını açıp resimleri görünce insanların hakkı verilen enduro ve XT resimleri görmeleri gerektiğini düşündüm :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vay annasını hayırlı olsun abe :p şimdi XT si olamayan giremicek mi yani çıkalım mı hemen dışarı :p bi bakıp çıkıcaktım ben :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bayıldım ya başlık süper konsept süper. hadi bakalım bol bol xtiret in
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Siz bundan sonra XT si olmayanıda götürmezsiniz geziye.Ama benim öntekerimde 21 inch banane banane :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hard Enduro resimlerinden dolayı özrü bir borç bilirim.. XtireT topacını açıp resimleri görünce insanların hakkı verilen enduro ve XT resimleri görmeleri gerektiğini düşündüm :p
motora iki teker yapılmış ikisinide kullansana kardeşön teker arızalı mı yoksa :p:p:p ama helal olsun demedende geçemeyeceğim hakkını veriyorsun makinenin :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
motora iki teker yapılmış ikisinide kullansana kardeşön teker arızalı mı yoksa :p:p:p ama helal olsun demedende geçemeyeceğim hakkını veriyorsun makinenin :rendeer:

Lastik masrafım azalıyor :p Ön tekerdeki iğne gibi şeyler duruyor hala :p Arka lastik bitti ama.Bu gidişle Ön tekeri eskitene kadar 5-6 arka lastik yenilicem :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet yaa güncelll yazmaya ne gerek var..

2 tane foto koy benim gibi fişekçi niyaziler baslığı ayakta tutar zaten..:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet boş kalmasın gölü nasıl geçmşim ama :queen:

IMG_1378Small.jpg
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Onur arıza çıkarmak için değil bak...ki çıkarmasam şaşarsında:p bana itici geldi...

Sen değilde başkası bu topiği açsa edit veye kilit yerdi...buna yemin edebilirim...ama Mod olduğun için bu ayrıcalığı bu şekilde kullanmanda bence yakışık almamış...yani sen ironiyi daha zekice yakalar bize enjekte ederdin...bu orta bir ambiansı olmuş...:pve açık bir argo kelam...

makinalar cirlop yakıyor...yakışır...kesinlikle doğru seçim...Yamaha Aileden biri sanki...:p

Mete ile ayni fikirde hemde bu kadar net ayni fikirde olacagimizi hiç dusunmemiştim.

Eger başka biri acsa topigi. : zaten bir 660 başlıgı var, bu başlık teknik bilgi icermiyo, yanlış yere açılmış tarzi bi çok tepki alırdı.

Düşünce güzel ama azcık itici olmuş.

Mete +1 =) =)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Mete ile ayni fikirde hemde bu kadar net ayni fikirde olacagimizi hiç dusunmemiştim.

Eger başka biri acsa topigi. : zaten bir 660 başlıgı var, bu başlık teknik bilgi icermiyo, yanlış yere açılmış tarzi bi çok tepki alırdı.

Düşünce güzel ama azcık itici olmuş.

Mete +1 =) =)

Ulem forum kurallarını okusanız içim gam yemeyecek :p :mrgreen:

"Fotoğraflar" bölümündeki başlık ile "Motosiklet Modelleri" bölümündeki başlıklar arasındaki farkı yarına kadar öğreniyorsunuz. Yarın sınav yapacam :p

Cahil ukela üyeler sizi :p :cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Başlığımızı boş bırakmayalım :)

20060114bikepics501123fmg0.jpg


01xt660raction0101jd5.jpg


20060114bikepics501124fev1.jpg


20050706bikepics387431fyb7.jpg

Katalog ve başka insanların resimlerini koyacağına kendi resimlerini koysana :p İlgi görmez diyemi çekiniyorsun :p
Ayrıca diğer userlara katılıyorum mesela ben açsam anında kilitler,sebep kısmınada burhanvari bir yazı yazardın :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onur senin deklanşörden çıkan her fotoya hasta oluyorum makinenin modeli nedir..::piloot::

yalakalık değil yanlış anlaşılmasın..::123434::::123434::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst