- Katılım
- 10 Ağu 2017
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar,
XSR700 ilk motorum o yüzden cahilce bir soru, şimdiden kusuruma bakmayın.
Motoru parkedip kontağı kapadığımda radyatör fanı çalışıyor ve çalışması normal ancak anahtarı söktüğüm an duruyor.
Arabalardaki gibi anahtarı söksem dahi radyatör soğuyana kadar fanın çalışması gerekmez mi arkadaşlar?
XSR700 ilk motorum o yüzden cahilce bir soru, şimdiden kusuruma bakmayın.
Motoru parkedip kontağı kapadığımda radyatör fanı çalışıyor ve çalışması normal ancak anahtarı söktüğüm an duruyor.
Arabalardaki gibi anahtarı söksem dahi radyatör soğuyana kadar fanın çalışması gerekmez mi arkadaşlar?