Xp perfect vista görünümlü xp Youtube sorunsalı

Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Şu xp perfect vista görünümlü xp formatla windowsa kurdum fakat Youtube ya giremiyorum

Motosiklet.net te youtube ile ilgili başlık açtığımda videonun olması gereken yer boş :pr:

Denedeğim Dns adresleri

8.8.8.8 ------------ 4.2.2.3 --------- 4.2.2.2---------208.67.222.222
8.8.4.4 ------------ 4.2.2.2 --------- 4.2.2.1---------208.67.220.220

Buda örnek olması açısından Youtube ye girme yollarını bulabilirsem tekrardan xp perfecte döneceğim

10380794yh3.jpg
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Keske kurmasaydınız Bu denli programlar pc nizzi cok yorar cabuk arıza verirler Ben aldıgımdan beri Vista hiç formatt attırmadım vista kötü diyorlar ama öyle bişi yok
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Keske kurmasaydınız Bu denli programlar pc nizzi cok yorar cabuk arıza verirler Ben aldıgımdan beri Vista hiç formatt attırmadım vista kötü diyorlar ama öyle bişi yok

Yok aslında XP ama görünümü vista xp perfectte her defasında youtube ya giremediğim için SP3 ü geri kuruyorum :pr:

Ayrıca program deyil bu SP2 SP3 gibi formatla windowsa kuruluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

Netten buldum format cd sini

v1sa2.jpg
aioyeniv11rg8.png
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Youtubeye giremiyenler için çözüm

Youtube engeli kalktı fakat hala Youtube sitesine giremeyenler bulunmakta. Bunun sebebi ise daha önbce bu engeli kaldırmak için bilgisayarlarda yapılan ayarlar. Şimdi size bu sorunu çözmek için neler yapmanız geretiğini anlatacağım…

C:\WINDOWS\system32\drivers\etc

Bilgisayarıma girin. Bilgisayarıma girdikten sonra Adres bölümünde yazan Bilgisayarım yazısının bulunduğu bölüme üstteki yazıyı yapıştırın. Veya internet Explorer’da adres çubuğuna da yazabilirsiniz.

Ardından önünüze bir sayfa açılacak burada bulunan “hosts” dosyasına çift tıklayın. Birlikte aç menüsü gelecek. Buradan Not Defterini seçiyoruz. Tamam’a tıklıyoruz.Not defteri aracılığıyla hosts dosyasını açmış bulunuyoruz. Şimdi açılan bu dosyanın içinde yazan ne varsa siliyoruz. Ardından “X” ya tıklıyoruz değişiklikleri kaydetmek istiyormusunuz diye soruyor “Evet” diyoruz ve işlem tamam.

Eğer kayıt sırasında sorun yaşıyorsanız şu şekilde de yapabilirsiniz; Hosts dosyasını kesip masaüstüne yapıştırın üstteki yöntem ile içini boşaltıp kaydedin. Ardından bu masaüstündeki içini boşalttığınız dosyayı tekrar yerine atın. Bu şekilde %100 sonuç alabilirsiniz.

Artık Youtube’a giriş sorununuz çözülmüş durumda.

http://www.youtube.com

'ALINTI'
Kardeşim bendede oluyor format atınca youtubeye girmek isteyince zaman aşımı falan diyordu ben üstte yazanları yaptım düzeldi sende dene bir .)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Eline sağlık anlatımın için ama C:\WINDOWS\system32\drivers\etc ye girdiğimde hosts dosyası görünmüyordu

Şu an SP2 var ama şimdi var bu dizin sonunda hosts dosyası ama xp perfectte yoktu

Şimdi bu host dosyasını flaş belleğe atıp xp perfecti kurduktan sonra bu dizine kopyala yapıştır yapsam olurmu
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Xp perfecttede vardır, host dosyası gizli dosya modunda olabilir.

Bu tarz katılımsız işletim sistemlerini sisteminize kurmayın. Makineyi yorma imkanı fazladır ve içinde yapılan değişiklerden dolayı cpu, ram kaynaklarını fazla kullanabilir. Sistem içinde trojan,malware,spyware vs... tarzında kötü amaçlı yazılımlarda entegre edilmiş olabilir. Katılımsız işletim sistemleri nLite adlı programla genellikle yapılır bu program aracılığı ile boot sector dosyaları çıkartılan kalıba yazılır. Bu sayede işletim sisteminin içinde değişiklik yapma imkanı sağlar fakat makinedeki herhangi bir virüs üstte saymıştım, değişikliklerle birlikte kalıba bulaşabilir. Her işletim sistemini kurmanızda virüs kalıptan yani cdden harddiske bulaşır.

Orjinal Sp3 yani katılımsız olmayan işletim sistemi indirin, lisans kullanmak şartıyla tabi yasal kullanmak en güzeli fakat xp için daha lisans üretilmiyor ve satılmıyor.

Orjinal işletim sistemindeki tüm dosyalar ellenmemiş olduğu için sorun çıkmayacaktır, yinede sorun çıkıyorsa, ip,dns,proxy ayar sorunu olabilir, Tarayıcı (firefox,ie,opera vs...) ayar sorunlarıda olabilir. Modem firewall veya dns sorunu olabilir, proxy veya dns sistemini değiştiren programlarda olabilir (Ultrasurf, Hotspotshield gibi...)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Eline sağlık anlatımın için ama C:\WINDOWS\system32\drivers\etc ye girdiğimde hosts dosyası görünmüyordu

Şu an SP2 var ama şimdi var bu dizin sonunda hosts dosyası ama xp perfectte yoktu

Şimdi bu host dosyasını flaş belleğe atıp xp perfecti kurduktan sonra bu dizine kopyala yapıştır yapsam olurmu

leons haklı gizli olabilir gizli klasörleri açın sonra üstte yazılanları uygulayın.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Bugün cd ciden son versiyonu olan Xp perfect SP3 ü alıp kurdum Youtube ye girebildiğim için fazla kurcalamadım dns yi

4.2.2.3
4.2.2.2 dns ayarlarım bu

Leons dediğin gibi SP3 ü kurarken lisans sözleşmesi istiyordu

Bu Xp perfect sp3 ü kurarkende lisans sözleşmesi istedi bir sıkıntı olacağını sanmıyorum ki burda çoğu cd ci xp perfect kullanıyor

Normal SP3 cd leri mevcut bir sıkıntı olursa format atıp SP3 e geçerim şimdilik youtube de de sorun yok :flower:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ya hala xp mi kullanıyosun:) ben zamanında win98 kullanırken xp çıkmıştı sonra kurdum pIII 700 sistemimi öyle bi kasmıştıki herkeze cok dandik ya bu kasıyo falan diyodum:) sonra donanımlar yükseldikce ve direkx7-8-9-10 cıkınca haliyle xp ye gectik e noldu cabuk cökmeler basit görünüm falan sarmadı direkx 11 de desteklemiyo 10 bile desteklemiyo 9c anca son oyunlarda performans alamıon derken win 7 çıktı bi arkadaş vista kullanıyorum demiş ona cvp bile yazmıyorum:) herneyse donanımın destekliyosa win7 home basic kur 700mb civarı ram kullanır tek can sıkıcı yönü bu ama xp gibi zırt diye cökmez xp ye alışan win7 yi zor kullanır hep ilk zamanlarda xp olum buna on basar diyip durur :) ama elinde sonunda herkez kuruack 7yi o ayrı konu.youtubeye gecememen enteresan dns ayarlarında dogru sp3 kullan xp de perfect te iyidir tnctr ye bi göz at işletim sistemi deyince akla orası gelir ;) kg
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
ya hala xp mi kullanıyosun:) ben zamanında win98 kullanırken xp çıkmıştı sonra kurdum pIII 700 sistemimi öyle bi kasmıştıki herkeze cok dandik ya bu kasıyo falan diyodum:) sonra donanımlar yükseldikce ve direkx7-8-9-10 cıkınca haliyle xp ye gectik e noldu cabuk cökmeler basit görünüm falan sarmadı direkx 11 de desteklemiyo 10 bile desteklemiyo 9c anca son oyunlarda performans alamıon derken win 7 çıktı bi arkadaş vista kullanıyorum demiş ona cvp bile yazmıyorum:) herneyse donanımın destekliyosa win7 home basic kur 700mb civarı ram kullanır tek can sıkıcı yönü bu ama xp gibi zırt diye cökmez xp ye alışan win7 yi zor kullanır hep ilk zamanlarda xp olum buna on basar diyip durur :) ama elinde sonunda herkez kuruack 7yi o ayrı konu.youtubeye gecememen enteresan dns ayarlarında dogru sp3 kullan xp de perfect te iyidir tnctr ye bi göz at işletim sistemi deyince akla orası gelir ;) kg

Xp perfectle aynı gibi 1 gb ram var yermi rami ee bize ne kaldı ram bellek
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Sözleşme olması önemli değil, xp perfect teması zaten vista gibi demek oluyor ki tema eklenmiş yani orjinaliği bozulmuş durumda başka yazılımlar veya başka değişiklikler yapılmış olabilir ki host dosyası gizlenmiş belkide host dosyasında yapılan değişiklikler youtube sorunu vermiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst