Ramzey XF-125 10 V Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
29
Arkdaşlar yazdıklarınızı okudumda çok güzel süper bir motor zanneder insanlar...

Titreşim yok diyen olmuş nasıl yok !! 90 ı geçince aynalar dönmeye başlıyor.

Uzun yoldan sonra motor düşük devirde boğuluyor demişsin, haklısın .. Ama uzun yol dediğin 10 km bile değil ki trafik ışığı falan denk gelipte durduğunda hemen hissediyorsun kalkışta...

Evet zinciri çabuk bollaşıyor ve zincir dişli takozunu bozuyor...,

Artçı alındığında kesinlikle denge kaybı oluyor motorun kapasitesi zayıf... Hatta ara ara sürtünmeler oluyor iyi dinleyin motoru...

Ayrıca bu motosikletin yağ tapası çıktı E-5 te seyir halindeyken.. yaklaşık 80 km gibi bir hızla gidiyordum.

İlk önce boğulmalar oldu bir iki kısa kısa ama ben bu klasik boğulmalar oluyor zannederek üstünde durmadım söylenirken yağın boşalması ve motorun yağsız kalması ile motor kilitlendi ve kaza yaptım. Motorda pert oldu bende halen izlerini taşıyorum 24.05 te oldu kaza.

Bu boğulma olayı için çok uğraştık serviste karbüratörümü söküp takmadık hava filtresi ilemi uğraşmadık neler neler ama neden olduğu anlaşılamadı. Sonunda da beni yanılttı ve kaza yaptım ...

Böyle bir boğulma sorunu olmasa kesin kenara çekerdim ve kontrol ederek kazadan kurtulabilirdim.

Çok dikkat edin bu motosiklete arkadaşlar... Benden söylemesi..

Motosikletsiz kaldığım yetmiyormuş gibi ailemden motosiklete binmemem konusunda yediğim baskıda cabası , korkuyorlar tabi...

Dostum geçmiş olsun.Hiç kusura bakma ama sorun sendede var arada sırada insan vidalarını kontrol eder sıkar bişeyler yapar.titreşim konusuna gelince sizinkindemi sorun bilmem benimki 120 ile giderken bile 0 titreşim inanmazsanız gelin binin Ankara Nallıhan.O boğulma olayınıda servisinde yaptırdım Allah'a şükür şimdi tık yok. durmaksızın 400 km yol gittim ben 1 günde bununla.Çok iyi bi motor demiyorum sınıfındaki markalara göre çok iyi.Tekrardan geçmiş olsun dileklerimle.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:33 ----------

Arkdaşlar yazdıklarınızı okudumda çok güzel süper bir motor zanneder insanlar...

Titreşim yok diyen olmuş nasıl yok !! 90 ı geçince aynalar dönmeye başlıyor.

Uzun yoldan sonra motor düşük devirde boğuluyor demişsin, haklısın .. Ama uzun yol dediğin 10 km bile değil ki trafik ışığı falan denk gelipte durduğunda hemen hissediyorsun kalkışta...

Evet zinciri çabuk bollaşıyor ve zincir dişli takozunu bozuyor...,

Artçı alındığında kesinlikle denge kaybı oluyor motorun kapasitesi zayıf... Hatta ara ara sürtünmeler oluyor iyi dinleyin motoru...

Ayrıca bu motosikletin yağ tapası çıktı E-5 te seyir halindeyken.. yaklaşık 80 km gibi bir hızla gidiyordum.

İlk önce boğulmalar oldu bir iki kısa kısa ama ben bu klasik boğulmalar oluyor zannederek üstünde durmadım söylenirken yağın boşalması ve motorun yağsız kalması ile motor kilitlendi ve kaza yaptım. Motorda pert oldu bende halen izlerini taşıyorum 24.05 te oldu kaza.

Bu boğulma olayı için çok uğraştık serviste karbüratörümü söküp takmadık hava filtresi ilemi uğraşmadık neler neler ama neden olduğu anlaşılamadı. Sonunda da beni yanılttı ve kaza yaptım ...

Böyle bir boğulma sorunu olmasa kesin kenara çekerdim ve kontrol ederek kazadan kurtulabilirdim.

Çok dikkat edin bu motosiklete arkadaşlar... Benden söylemesi..

Motosikletsiz kaldığım yetmiyormuş gibi ailemden motosiklete binmemem konusunda yediğim baskıda cabası , korkuyorlar tabi...

Yazmayı unutmuşum boğulma konusuna gelince yapamayan arkadaşlar çok dikkatli dinleyin. Motorun Karbüratörünün alt tarafında altın rengine benzer bi renkte civata gibi bişey var.O civataya dikkat o yakıt,gidiş ile alakalı civata bu civata sıkı olduğu zaman düşük devirde sıcakken gaz yemiyor.bunu anlayan bi servise götürüp ayarlatın.Kendiniz kesinlikle oynamayın ben bi oynadım gaz yememeye başladı + 50 kmde 3 lt benzin yaktı:queen: bunu ayarlatın hiç bi boğulma sorunu kalmaz:wiinkk:
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
152
Yazmayı unutmuşum boğulma konusuna gelince yapamayan arkadaşlar çok dikkatli dinleyin. Motorun Karbüratörünün alt tarafında altın rengine benzer bi renkte civata gibi bişey var.O civataya dikkat o yakıt,gidiş ile alakalı civata bu civata sıkı olduğu zaman düşük devirde sıcakken gaz yemiyor.bunu anlayan bi servise götürüp ayarlatın.Kendiniz kesinlikle oynamayın ben bi oynadım gaz yememeye başladı + 50 kmde 3 lt benzin yaktı:queen: bunu ayarlatın hiç bi boğulma sorunu kalmaz:wiinkk:

arkadasın dediği vida hava ayar vidası onu su sekilde kendinizde yapabilirsiniz vidayı tamamen sıkın ve ve 2 tam tur gevseltin veya 2.5 tur ama ne 2 turdan az nede 2.5 turdan fazla yapmayın 2 turda dki yakıt sarfiyatı 2.5 turdakine göre daha fazladır saygılarımla
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
arkadasın dediği vida hava ayar vidası onu su sekilde kendinizde yapabilirsiniz vidayı tamamen sıkın ve ve 2 tam tur gevseltin veya 2.5 tur ama ne 2 turdan az nede 2.5 turdan fazla yapmayın 2 turda dki yakıt sarfiyatı 2.5 turdakine göre daha fazladır saygılarımla

teşekkürler paylaşım için. bunu bilmiyordum.bu dediğiniz karbüratör ayarı için yani rölanti devrini ayarlamak için döndürülen vida değil di mi farklı bi vida?
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
29
teşekkürler paylaşım için. bunu bilmiyordum.bu dediğiniz karbüratör ayarı için yani rölanti devrini ayarlamak için döndürülen vida değil di mi farklı bi vida?

Evet farklı vida servisinde ayarlatmanı öneririm dostum ben bi kere ayarını bozdum acayip yaktı.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Hava ayarı yakıt ve hava karışımını ayarlayan vidadır..
Rölanti vidası ise motor devir hızını ayarlar..
Hava ayarı önemlidir...Bilmiyorsanız hiç dokunmayın...
 
Katılım
9 Eki 2009
Mesajlar
95
Benim xf125 düzde 95 ten fazla gitmedi Ya sizin ki ?

arkadaşlar benim xf 125 düz yolda 95 den fazla gitmedi artık ibre mi hatalı yoksa motorun gücü mü bukadar bilemiycem sizinkiler nasıl ????
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
152
Evet farklı vida servisinde ayarlatmanı öneririm dostum ben bi kere ayarını bozdum acayip yaktı.

herseyi servise götürmek yerine biraz oynayın baktınız işin içinden çıkamıyorsunuz alın götürün sonra götürün bu tür seyler çok ta ustalık isteyen seyler değil öğreninki ileride yolda kaldığınızda pratik çözümler elde edebilin tanıyın motorunuzu ama tabiki karar sizin :rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Arkadaşalr bu motoru kullanan varsa nasıldır rahat mıdır? Titreşim filan ? Max hız ?
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
ortalama 100 -110 la 170 km gittim boğulma falan olmadı ama şunu diyebilirimki bu motorun karbüratörü genelde sorunlu oluyor yolda bırakabilir dokunmaya çekinmektense götürdüğünüz ustalarda püf noktalarını kapmaya bakın. maksimum hız ben 120 yaptım bir kaçkez aynadan birşey gözkmüyordu vibrasyondan ötürü demek isterdim ama inanın ayna gözükmüyordu :)) mümkünse artcı olmadan binin artcılı dengesi çok değişiyor ama tek binildiğinde virajlar çok keyifli kontra tekniğini deneyebilirsiniz
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
29
Dostum galiba ibren bozuk gerçi bu motorların tamamının ibre bozuk. ben 3 gün önce arkadaşın ybr ile kapıştım 2005 model uzay kafalıklı kafa kafaya gittik herkes hayret etti maşallahı var 10.000 kmde şuanda 125 cc motordan aldığın performansın kralını alıyosun. titreşime gelince yukarıdada dedim çok hafif farkettirmiyor bile aynalar 110 120 dediğin zaman bulanık gösteriyor hafiften çok az bi titreşim var yok denilecek kadar az. ben ybr ile kapıştığımda onun ibre 120 gösteriyodu benimki 100-110 arası gösteriyordu dediğim gibi ibrelerde problem var. tüm xf lerde aynı. alacak olan arkadaşlara öneririm gerçekten ben ava felan giderim dağ bayır çıkarım maşallahı var tık demedi hafifte modifiye çektim resimleri yüklerim öneririm arkdaşlar dost acı söyler ama gerçekler budur:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:57 ----------

http://i1009.hizliresim.com/2010/9/2/306.jpg
http://i1009.hizliresim.com/2010/9/2/312.jpg
http://i1009.hizliresim.com/2010/9/2/312.jpg
http://i1009.hizliresim.com/2010/9/2/318.jpg
( bu fotolar kaza yaptıktan sonra çektiğim fotolar 100 km hızla düştüm Allah'a şükür bişey olmadı bana :) motorda ise ön çamurluk kırık 4 parça japonladım :) kafalık biraz çizildi sticker yapıstırdım ve ön korumalık yamuk problem yok arkadaşlar :)
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
bu motorun çift silindirlisi vardı arkadaşımda ıspartadan antalyaya 2 kişi 1,5 saatte giriyordu ama gösterge hatalıydı
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Arkadaşalr dün ramzey firmasına mail attım ve moralim bozuldu açıkcası buyrun kendiniz okuyun ...

Merhaba ,

Bu ürün stoklarımızda kalmamıştır.

Devamı da olmayacak bir üründür.

Bilgilerinize sunar , ilginize teşekkür ederiz.







Remzi ÖZTÜRK

Satış Sonrası Hizmetler Müdürü



RAMZEY motosiklet

Cep Tel : 0 533 271 99 05

Ofis Tel : 0 216 304 11 11 (163)

Faks : 0 216 304 03 00

[email protected]

www.ramzey.com.tr

From: Aykut Can [mailto:********@hotmail.com]
Sent: Wednesday, September 01, 2010 7:59 PM
To: info
Subject: Merhaba



Merhabalar. Ben Gölcük-KOCAELİ 'den Aykut Can. Sayın Ramzey firması.Ramzey XF125-10V markalı modelinizi beğendim. Fiyat konusunda anlaşırsak ve motor beklediğim gibi çıkarsa satın almayı düşünüyorum. Bayiliklerinizden birine gelip motoru denemek istiyorum. Çünkü motoru daha önce hiç yakından görmedim ve sürüşü-konforu hakkında test etmek istiyorum. Nasıl olabilir yardımcı olabilir misiniz? Cevabınızı en kısa zamnda bekliyorum. Saygılar...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Birkaç bayide var zaten ama üretiminin durmuş olması benim nedense boralimi bozdu. Sizce almalımıyım bu motoru nasıldır ? Eksiği gediği nelerdir ? Artısı nelerdir ?

eksiği kullanılan malzemden pek medet ummayın
artısı performansı çok iyi

siz bilirsiniz. ama bu tür konularda da çok ince eleyip sık dokumamak gerekiyor.yoksa hiç birşey alamazsınız:cat:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
eksiği kullanılan malzemden pek medet ummayın
artısı performansı çok iyi

siz bilirsiniz. ama bu tür konularda da çok ince eleyip sık dokumamak gerekiyor.yoksa hiç birşey alamazsınız:cat:

Kullanılan malzeme iyi olmayabilir. Ama tek seferde ben en aşağı 50 KM yapacağım beni yolda bırakır mı ? Bayilikleri nasıl makineye sahip çıkıyorlar mı? Uzun yolda titreme filan nasıl ? kaç km yapıyor ?
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
29
Kullanılan malzeme iyi olmayabilir. Ama tek seferde ben en aşağı 50 KM yapacağım beni yolda bırakır mı ? Bayilikleri nasıl makineye sahip çıkıyorlar mı? Uzun yolda titreme filan nasıl ? kaç km yapıyor ?

dostum her türlü bilgiyi verebilirim bu motosiklet hakkında sana ankaraya gelirsen kullandırabilirimde yolun düşerse ankara nallıhan'a. titreşim yok denecek kadar az dikkatli bakmadığın sürece farkedemezsin bile yok denecek kadar az. yukarıda baya bi bilgi verdim bu motosiklet hakkında biraz fotoğraflar koydum.bu fiyata alınabilecek en iyi motor. 50 km yol yaparmı demişsin. 50km yola yol demez bu motor emin ol :) 1 günde 350 km yol yaptım ben bu icatla.Tın demedi emin ol parça konusunda çok kalitelidir parçaları çok sağlam. sonuçta %100 yerli malı yurdun malı. stok konusuna gelince şuan sanırım scooter üretiyolar.bu motor ellerinde var bizim arkadaşların servisi var bu motosikletin ben ordan aldım onların elinde var ama bişey diyemem.bayileri bi araştır ankara beypazarında satılıyor şuanda bu motosiklet. sınıfının en kaliteli,en konforlu en rahat motosikleti diyebilirim. amorsisörler süper özellikle ön olsun arka olsun sürekli çalışıyor kullananlar bilir çukurlarda sarsıntıyı farketmezsin. diğer modeller gibi kazık gibi amortisör yok.bu amortisör rahatlığını tek ybr ve bu motorda gördüm. her türlü bilgi verebilirim sana mail adresimi veriyorum [email protected] bayilere gelince benim gittiğim servis özellikle çok güzel bakıyor. 25 tl alıyor bakım+kaşeye.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:49 ----------

arkadaşlar benim xf 125 düz yolda 95 den fazla gitmedi artık ibre mi hatalı yoksa motorun gücü mü bukadar bilemiycem sizinkiler nasıl ????

kardesim sanırım ibren hatalı ben max 120 dedim ondan sonra gitmedi kesici devreye girdi devir 11 e kadar çıktı devir 11 deyken 5.viteste hız 120 civarındadır bilgin olsun
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
bu gün başıma bir olay geldi
iki kişi bu gün 200 km yol yaptık. ortalama 100 le felan gittik genelde.80den aşağı düşmedik,120den fazla yukarı çıkamadık.
ama yolun sonuna doğru pistondan takur tukur sesler gelmeye başladı.durduk. bi ustayı aradık hemen. dedik eve kadar böyle sürsek sorun olur mu. dedi sürün.
neyse en fazla ikinci viteste silindirden takur tukur kır kır kır ses gele gele geldik köye. yarın getir dedi usta. bakalım ne çıkacak.
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
bu gün başıma bir olay geldi
iki kişi bu gün 200 km yol yaptık. ortalama 100 le felan gittik genelde.80den aşağı düşmedik,120den fazla yukarı çıkamadık.
ama yolun sonuna doğru pistondan takur tukur sesler gelmeye başladı.durduk. bi ustayı aradık hemen. dedik eve kadar böyle sürsek sorun olur mu. dedi sürün.
neyse en fazla ikinci viteste silindirden takur tukur kır kır kır ses gele gele geldik köye. yarın getir dedi usta. bakalım ne çıkacak.

Hocam haberleri bekliyorum .Bu arada fotoğrafta koy ya. Vallahi motorun tipine hastayım. Eğer teknik olarakda bir sorun yoksa 2. el alacağım. Motor kaç km de şu an ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 ----------

dostum her türlü bilgiyi verebilirim bu motosiklet hakkında sana ankaraya gelirsen kullandırabilirimde yolun düşerse ankara nallıhan'a. titreşim yok denecek kadar az dikkatli bakmadığın sürece farkedemezsin bile yok denecek kadar az. yukarıda baya bi bilgi verdim bu motosiklet hakkında biraz fotoğraflar koydum.bu fiyata alınabilecek en iyi motor. 50 km yol yaparmı demişsin. 50km yola yol demez bu motor emin ol :) 1 günde 350 km yol yaptım ben bu icatla.Tın demedi emin ol parça konusunda çok kalitelidir parçaları çok sağlam. sonuçta %100 yerli malı yurdun malı. stok konusuna gelince şuan sanırım scooter üretiyolar.bu motor ellerinde var bizim arkadaşların servisi var bu motosikletin ben ordan aldım onların elinde var ama bişey diyemem.bayileri bi araştır ankara beypazarında satılıyor şuanda bu motosiklet. sınıfının en kaliteli,en konforlu en rahat motosikleti diyebilirim. amorsisörler süper özellikle ön olsun arka olsun sürekli çalışıyor kullananlar bilir çukurlarda sarsıntıyı farketmezsin. diğer modeller gibi kazık gibi amortisör yok.bu amortisör rahatlığını tek ybr ve bu motorda gördüm. her türlü bilgi verebilirim sana mail adresimi veriyorum [email protected] bayilere gelince benim gittiğim servis özellikle çok güzel bakıyor. 25 tl alıyor bakım+kaşeye.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:49 ----------



kardesim sanırım ibren hatalı ben max 120 dedim ondan sonra gitmedi kesici devreye girdi devir 11 e kadar çıktı devir 11 deyken 5.viteste hız 120 civarındadır bilgin olsun

Eyvallah hocam ekledim. Ama fotoğraflarını göremedim ben yuakrda foto var demişsni ama...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst