X9 500 Acil yardım

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
2
Sevgili Arkadaşlar çok acil yardımınıza ihtiyacım var. Bugün bir X9 500 aldım 2005 model. Daha önce silverving 400 kullandım ama X9'un çok daha kullaışlı olduğunu söylediler. Benim tek kaygım yakıt tüketimi konusunda. Silverwing Km'de 17 kuruş gibi bişeyler yakıyordu.
X9 kullanan bir arkadaşım bu konuda yardım edebilir mi? daha parasını vermedim sadece kapora yatırdım. Motoruda açıkcası sadece forumlardan takip ettim ve güzel şeyler okudum.
Son noktada vereceğiniz tavsiyeler nelerdir.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla güzel motor....Güle güle bin....Çok yaksa ne olurki?......Zannetmiyorum ama?...
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
187
arkadasim hayırlı olsun öncelikle bendede sw 600 var 18 kurus yakıyo kmde

sw 400 38ps 17 kurus yakiyosa
x9 500 39ps o da bence hemen hemen ayni yakar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst