- Konu Yazar
- #1
Sevgili Arkadaşlar çok acil yardımınıza ihtiyacım var. Bugün bir X9 500 aldım 2005 model. Daha önce silverving 400 kullandım ama X9'un çok daha kullaışlı olduğunu söylediler. Benim tek kaygım yakıt tüketimi konusunda. Silverwing Km'de 17 kuruş gibi bişeyler yakıyordu.
X9 kullanan bir arkadaşım bu konuda yardım edebilir mi? daha parasını vermedim sadece kapora yatırdım. Motoruda açıkcası sadece forumlardan takip ettim ve güzel şeyler okudum.
Son noktada vereceğiniz tavsiyeler nelerdir.
X9 kullanan bir arkadaşım bu konuda yardım edebilir mi? daha parasını vermedim sadece kapora yatırdım. Motoruda açıkcası sadece forumlardan takip ettim ve güzel şeyler okudum.
Son noktada vereceğiniz tavsiyeler nelerdir.