x max 250 i

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
11
2011 x max i ile max kaç km yi gördünüz...
weya 250 lik diğer motorlar max .hız nedir.?
benimki 150 de kalıyo yeni olmasından mı normalmi??
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bende 150 cc var . 160 görüyorum. Hemde her bakışta :)

Arkadaşım 150 görmüşsün daha ne istersin gariban 250 cc scooter dan. Bence biraz rahat bırak makineyi.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
11
bnm kadran da 160 mışı herdaim gösteriyo onda sıkıntı yok...)dururken bile:)
ama önemli olan ibrenin gösterdiği:))
 

Nfs

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
159
Dostum 130 km/h rahat görür ortamın ve yolun rüzgarın müsaitse 155 i veya 160 ı görebilirsin.Bahsettiğim x max ve x city için geçerli olabileceği düşüncesindeyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst