- Katılım
- 14 Ara 2008
- Mesajlar
- 817
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar x-max 125 aldım 29.000 km de gayet güzel konforlu bir araç . Yalnız çukurlardan geçerken lık lık ses geliyor ustaya gösterdim motor takozu dedi ama motor takozunda esneme mevcut yalnız o sesin oradan gelmediğine eminim . Bazı kullanıcılar janttan geldiğini yazmışlar , bu konuda bilgisi olan varmı ? Bir diğer konu ise motorun parçaları muadili xmax 250 ile aynı mı dır nereden temin edilir çünkü motor takozunu aradığımda bulamadım bilmeyenler için arka disk x-max 250 ile aynı .