X-max 125 ses sorunu ?

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Arkadaşlar x-max 125 aldım 29.000 km de gayet güzel konforlu bir araç . Yalnız çukurlardan geçerken lık lık ses geliyor ustaya gösterdim motor takozu dedi ama motor takozunda esneme mevcut yalnız o sesin oradan gelmediğine eminim . Bazı kullanıcılar janttan geldiğini yazmışlar , bu konuda bilgisi olan varmı ? Bir diğer konu ise motorun parçaları muadili xmax 250 ile aynı mı dır nereden temin edilir çünkü motor takozunu aradığımda bulamadım bilmeyenler için arka disk x-max 250 ile aynı .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst