Ben yararlandım bugün 11250 tl peşinat ile 36 ay taksitle kız gibi bir dacia sandero aldım 2013 model

1 sene arıza garantisi kaskosuda oldu..Ve araç gerçekten çok temiz vurdumu gidiyor .Yedek anahtarı kullanma kılavuzu hiç açılmamış krikosu bijon anahtarı yardım çantası yedek lastik ve jantı sıfır orjinal üstünde duruyordu

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------
Sistem şöyle işliyor siteye üye oluyorsunuz istediğini aracı seçiyorsunuz ödeme planını görüp araçla ilgileniyorum butonuna tıklıyorsunuz , onlar sizi arıyor ama siz arasanız daha iyi olur..Sonra size araça hakkında bilgiler ve ödeme şemasını anlatıyor kabul ediyorsunuz aracın yerini söylüyorlar , gidip bakıyorsunuz beğendiyseniz kabulum diyor iseniz ,araç expertize giriyor eğer araç sağlam ve temiz ise satış onaylanıyor ondan sonra kimliğinizle merkeze gidiyorsunuz peşinatı yatırıp senetleri imzalıyorsunuz..Ertesi gün satış için tekrar gidiyorsunuz ve noter satışı yapılıyor ondan sonra araca senetle verdikleri için rehin koyuyorlar banka aracılığı ile kasko ve sigortada orada yapılıyor ve ruhsatı alıp aracı alıyorsunuz...Gerçekten çok temiz arabalar var 2011 üstü araçlar ve gerçekten çok lüks arabalar da var mercedes c serisi amg serisi vs bunları da 2 binlira gibi taksitlerle alıyorsunuz üstelik banka kredisi vs uğraşmıyorsunuz senet imzalayıp geliyorsunuz..Borcunuz bitmeden aracı takas edebiliyorsunuz , eğer müşteri götürür iseniz senedinizin birisini iptal ediyorlar..Arıza yapar ise aracını konaklamaya kadar masrafınızı çekiyorlar..Bir bakalım hayırlısı olur inşallah..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------
Suzukiden sonra ilk defa bir makinaya bu kadar ısındım ya..Çok atik fırlayıp gidiyor ip gibi gram sağa sola sarması yalpalaması yok..Temiz , birde yüksek ve geniş çok az yakıyor..Klimada püfür püfür vuruyor vallahi.Eco moduna aldımı yalnız gazlı araba gibi gidiyor