Wowwo Sistemi Hakkında (Senetle araç alımı)..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Ben yararlandım bugün 11250 tl peşinat ile 36 ay taksitle kız gibi bir dacia sandero aldım 2013 model :D 1 sene arıza garantisi kaskosuda oldu..Ve araç gerçekten çok temiz vurdumu gidiyor .Yedek anahtarı kullanma kılavuzu hiç açılmamış krikosu bijon anahtarı yardım çantası yedek lastik ve jantı sıfır orjinal üstünde duruyordu :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------

Sistem şöyle işliyor siteye üye oluyorsunuz istediğini aracı seçiyorsunuz ödeme planını görüp araçla ilgileniyorum butonuna tıklıyorsunuz , onlar sizi arıyor ama siz arasanız daha iyi olur..Sonra size araça hakkında bilgiler ve ödeme şemasını anlatıyor kabul ediyorsunuz aracın yerini söylüyorlar , gidip bakıyorsunuz beğendiyseniz kabulum diyor iseniz ,araç expertize giriyor eğer araç sağlam ve temiz ise satış onaylanıyor ondan sonra kimliğinizle merkeze gidiyorsunuz peşinatı yatırıp senetleri imzalıyorsunuz..Ertesi gün satış için tekrar gidiyorsunuz ve noter satışı yapılıyor ondan sonra araca senetle verdikleri için rehin koyuyorlar banka aracılığı ile kasko ve sigortada orada yapılıyor ve ruhsatı alıp aracı alıyorsunuz...Gerçekten çok temiz arabalar var 2011 üstü araçlar ve gerçekten çok lüks arabalar da var mercedes c serisi amg serisi vs bunları da 2 binlira gibi taksitlerle alıyorsunuz üstelik banka kredisi vs uğraşmıyorsunuz senet imzalayıp geliyorsunuz..Borcunuz bitmeden aracı takas edebiliyorsunuz , eğer müşteri götürür iseniz senedinizin birisini iptal ediyorlar..Arıza yapar ise aracını konaklamaya kadar masrafınızı çekiyorlar..Bir bakalım hayırlısı olur inşallah..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------

Suzukiden sonra ilk defa bir makinaya bu kadar ısındım ya..Çok atik fırlayıp gidiyor ip gibi gram sağa sola sarması yalpalaması yok..Temiz , birde yüksek ve geniş çok az yakıyor..Klimada püfür püfür vuruyor vallahi.Eco moduna aldımı yalnız gazlı araba gibi gidiyor :D
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
615
Hayırlısı olsun, güle güle kullan. Allah mutlu mesut kolayca ödemeni nasip etsin inşallah.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Ben yararlandım bugün 11250 tl peşinat ile 36 ay taksitle kız gibi bir dacia sandero aldım 2013 model :D 1 sene arıza garantisi kaskosuda oldu..Ve araç gerçekten çok temiz vurdumu gidiyor .Yedek anahtarı kullanma kılavuzu hiç açılmamış krikosu bijon anahtarı yardım çantası yedek lastik ve jantı sıfır orjinal üstünde duruyordu :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------

Sistem şöyle işliyor siteye üye oluyorsunuz istediğini aracı seçiyorsunuz ödeme planını görüp araçla ilgileniyorum butonuna tıklıyorsunuz , onlar sizi arıyor ama siz arasanız daha iyi olur..Sonra size araça hakkında bilgiler ve ödeme şemasını anlatıyor kabul ediyorsunuz aracın yerini söylüyorlar , gidip bakıyorsunuz beğendiyseniz kabulum diyor iseniz ,araç expertize giriyor eğer araç sağlam ve temiz ise satış onaylanıyor ondan sonra kimliğinizle merkeze gidiyorsunuz peşinatı yatırıp senetleri imzalıyorsunuz..Ertesi gün satış için tekrar gidiyorsunuz ve noter satışı yapılıyor ondan sonra araca senetle verdikleri için rehin koyuyorlar banka aracılığı ile kasko ve sigortada orada yapılıyor ve ruhsatı alıp aracı alıyorsunuz...Gerçekten çok temiz arabalar var 2011 üstü araçlar ve gerçekten çok lüks arabalar da var mercedes c serisi amg serisi vs bunları da 2 binlira gibi taksitlerle alıyorsunuz üstelik banka kredisi vs uğraşmıyorsunuz senet imzalayıp geliyorsunuz..Borcunuz bitmeden aracı takas edebiliyorsunuz , eğer müşteri götürür iseniz senedinizin birisini iptal ediyorlar..Arıza yapar ise aracını konaklamaya kadar masrafınızı çekiyorlar..Bir bakalım hayırlısı olur inşallah..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------

Suzukiden sonra ilk defa bir makinaya bu kadar ısındım ya..Çok atik fırlayıp gidiyor ip gibi gram sağa sola sarması yalpalaması yok..Temiz , birde yüksek ve geniş çok az yakıyor..Klimada püfür püfür vuruyor vallahi.Eco moduna aldımı yalnız gazlı araba gibi gidiyor :D

ödeme seçenekleri bankadan daha mı iyi? yoksa kredi olmayıp senet olması mı avantaj? bazen banka kredisini doldurmamak için senete yönelebilir insanlar, onlar için avantajlı olabilir ama senetlerin toplamı kredi çektiğimiz zaman ödediğimizden fazlaysa kredi daha avantajlı olur bizim için
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
ödeme seçenekleri bankadan daha mı iyi? yoksa kredi olmayıp senet olması mı avantaj? bazen banka kredisini doldurmamak için senete yönelebilir insanlar, onlar için avantajlı olabilir ama senetlerin toplamı kredi çektiğimiz zaman ödediğimizden fazlaysa kredi daha avantajlı olur bizim için

Merak edip hesapladım krediyi internet üzerinden.

Örnek olarak 177.000 TL olan bir audiyi baz aldım;

bahsi geçen sistemde 53.100 TL peşin 36 ay x 4.817 TL toplam 226.510 TL
Yapı kredi bankasında 53.100 TL peşin 36 ay x 4.578 TL toplam 218.540 TL (dosya masrafı dahil)

Yani banka kredisi ayda 239 TL daha ucuz, toplamda da 7.970 TL daha ucuz.

Ama arabalar kendi bünyelerinde ise, garantisi ekspertizi vs rahat bir alışveriş sistemi ise tercih edilebilir.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Merak edip hesapladım krediyi internet üzerinden.

Örnek olarak 177.000 TL olan bir audiyi baz aldım;

bahsi geçen sistemde 53.100 TL peşin 36 ay x 4.817 TL toplam 226.510 TL
Yapı kredi bankasında 53.100 TL peşin 36 ay x 4.578 TL toplam 218.540 TL (dosya masrafı dahil)

Yani banka kredisi ayda 239 TL daha ucuz, toplamda da 7.970 TL daha ucuz.

Ama arabalar kendi bünyelerinde ise, garantisi ekspertizi vs rahat bir alışveriş sistemi ise tercih edilebilir.

Bu durumda banka toplam maliyet olarak daha uygun görünüyor. Krediye bulaşmak istemeyenler için bir seçenek olarak görünüyor. Araçlara garanti veriyor, bir de geri alım garantileri var. arkasında yeşil holding varmış. ilginç bir sistem.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
banka geçmişi kötü olanlar ve kara listede olanlar içinde bir alternatif.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst