wheelie , stopie ve tek tekerde son nokta ..

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
bugüne kadar izlemiş olduğum en güzel moto showlarından biri

özellikle stopie yaparken yön vermeleri ve kutu kolanın üzerine arka lastigi indirmeleri beni bayağı bi etkiledi...

(izlemiş olabilirsiniz ama ben yinede paylaşmak istedim)

[YT]b-2BLyWq3wA[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
adamların para sıkıntısı yok canıım makinaları ne hale sokuyorlar:)

yaptıkları bence büyük cesaret işi
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Burda da war bi dene bölee şeyler yapan ; Londra da mıydı hatrlayamadm :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst