- Katılım
- 5 Ara 2005
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
wertigo adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! extagon ve sickdread ve zazake ve RASYONALİST ve mötörcü ve egzantirix ve wertigo aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!