warrock online game

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakalım bi ustam:)
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ustam nasıl oynanıyo ben anlamdım bunu yah:silent:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
oyunu indirip kuruyosun + üyelik yanı yenı char alıyosun... oyun oynanan odalara
giriyosun ben 1 seneden beri oynuyom.bayagı bı kaptırdım.paralı oyun degıl.
rutbe falan alıyosun daha etkılı sılahlar alıyosun
tavsıye ederım ama ınsan kendını kaptırıyo
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
verilen oyunu denemedim

ama travian gib bir oyunsa uzak durun hiç bulaşmayın,

tamam zevkli ama inanın pc'nin koltuğunda yaşamaya başlıyorsunuz:)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ilk cıktıgında oynamıstım ama o zamanlarda bizim orda tam olarak oturmus bir adsl sistemi olmadığı için oyunda kopukluklar oluyodu .
bu oyuna baslamam sebebi ise sadece yapımcısının knight'ın yapımcısı ile aynı olması :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst