- Katılım
- 22 Ocak 2015
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
Aranızda belki Scirocco araç sahipleri vardır sizce ses nasıl ?
Stock egzozun boruları mevcut olup susturucular ve kat sökülmüştür
bu adamlar alışmışlar 15-16 bin lere.. 5000 devirde gelen ses motor sitesinde sinek vızıltısı gibi gelir![]()
İleri seviye apaçi arabası kanımca