VW Scirocco Egzoz Custom Egzoz sesi

Katılım
22 Ocak 2015
Mesajlar
16

Aranızda belki Scirocco araç sahipleri vardır sizce ses nasıl ?

Stock egzozun boruları mevcut olup susturucular ve kat sökülmüştür
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
2000 li yillarin basinda buna benzer sesleri duyunca gulumserdik. Supersprint remus gunlerinden bahsediyorum. O filitrelenmis temiz bas seslerinin oldugu yillar...
simdi yuksek frekansli sesler ziriltilar moda olmus yapacak bisey yok :)
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
bu adamlar alışmışlar 15-16 bin lere.. 5000 devirde gelen ses motor sitesinde sinek vızıltısı gibi gelir :D
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
51 lik düz boru kat iptali vs az çok anlarım
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İleri seviye apaçi arabası kanımca

Bu araba ilk çıktıgında oldukça ilgimi çekmişti,
Lakin zaman içersinde genç kullanıcılar tarafından aracın imajının lekelendigini düşünüyorum.
Bir motosiklet kullanıcısı olarak, bu tarz araçlardan mümkün oldukça uzak durma taraftarıyım.
Ayrıca egzoz sesini beğenmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst