- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
Genelde sol kol gelişir bilgisayar başında takılanlarda![]()
genelde sağ kol gelişir.sen solak mısın
Genelde sol kol gelişir bilgisayar başında takılanlarda![]()
Sağ el de mouse'u tutuyor kardeşim :mrgreen:genelde sağ kol gelişir.sen solak mısın![]()
dalgamı geçiyorsun? yoksa ciddimisin?
Antrönörüm diyorsun ve şu yazdıklarına inanıyorsan kendin ve çevrendeki insanlar adına iyi bir şey yap ve o işi bırak sen dostum,antrönör değilim amatör vg sporcusuyum fakat hiç spor yapmamış bir adamın kahve ağzıyla hiç bir kanıtın olmadan böyle konuşabilmene şaşırıyorum,protein tozu ilaç değil mi ? Fayda da sağlamıyor mr.olympialar,bizlerde enayiyiz tüm dünya enayi yüzlerce lira harcıyoruz sen ve derin bilgilerin alt ettiniz bizi.Fitness antrenörüyüm. Gidin bir spor salonuna yazılın. Hiç bir ilaçla protein tozları dahil size hiçbir fayda sağlamaz.
protein tozu ilaç değildir.Protein tozu gereklimidir? Değildir.Protein tozu kaç senedir var? 30? 40?
İnsanoğlu kaç senedir var? 1 milyon? 300 000?
Inaoğlu protein tozu amino asid yokkkende kas yapıyordu.
Protein tozu modern zamanlarda gereklilikmi?Evet çünkü vaktimiz yok yemek yapacak.
Bodybuilding yapmam asla ben fitness seviyorum daha kalıcı kas kitlesi ve reaktif olan bir kas yığınına sahip oluyorsunuz.Body çok hantalşırıyor insanı.
Tabi tercih meselesi.
2 aydır çalışıyorum yeniyim daha ve hala kilom var 6-7kilo fazlam var veremedim bu tür yardımcı ürünler arıyorum
Antrönörüm diyorsun ve şu yazdıklarına inanıyorsan kendin ve çevrendeki insanlar adına iyi bir şey yap ve o işi bırak sen dostum,antrönör değilim amatör vg sporcusuyum fakat hiç spor yapmamış bir adamın kahve ağzıyla hiç bir kanıtın olmadan böyle konuşabilmene şaşırıyorum,protein tozu ilaç değil mi ? Fayda da sağlamıyor mr.olympialar,bizlerde enayiyiz tüm dünya enayi yüzlerce lira harcıyoruz sen ve derin bilgilerin alt ettiniz bizi.
yanılıyorsun dostum .
ben sana şöyle örnek göstereyim.
penisilin ( antibiyotik ) kaç yıldır var ? 85 senedir.
insanlar kaç yıldır var ? 1 milyon 300 bin yıldır .
eskiden antibiyotik mi vardı ? hayır . ozaman kullanmayalım . kolumuz kırılınca iltihaplansın kangrenden ölelim . miiiiii ?
eskiden motosiklet mi vardı ? insan normalde saatte 5km/h ile yürür daha hızlısı gereksizdir. motosiklete gerek yok . yürüyelim. miiii ?
bu mantıklar sence doğru mu?
teknoloji bize imkanlar sunuyor.
şimdi yemek yaptın günde 20 yumurta yedin bir kilo tavuk yedin akşam da 1 kilo kırmızı et yedin. kolesterol ne oldu ? yağ değerlerin ne oldu ?
WHEY protein size güvenli saf protein sağlar . ve yemek yapmaktan daha ucuzdur.
bu sayede vücudunuzun ve dolaşım sisteminizin diğer kısımlarına zarar vermeden kas için gerekli proteini elde edersiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
kilo vermek için hiçbir yardımcı ürüne ihtiyacın yok.
veremiyorsan . uyguladığın program hatalı veya doğru beslenmiyorsun demektir.
günde 1600 kalorilik besleneceksin. bir öğünde maksimum 400 kalori alacaksın . ( kaç öğün sana bağlı istiyorsan 100 kalorilik 16 öğün ye )
ve akşam yemeği yemeyeceksin . evet yanlış anlamadın akşam yemeği yok. bir başka değişle akşam 18:00 dan sonra hiçbirşey yemeyeceksin.
ayda 5 ila 10 kg arası bünyeden bünyeye değişiyor kilo verirsin.
herşeu yemek serbest . ister çikolata ister cola ister ekmek . yeter ki kalori hesabına uy .
ama şekerli şeyler yersen kan şekerini hızlı yükselttiği için insülinle hızlı düşer ve tekrar acıkırsın.
o yüzden protein ağırlıklı kalori hesabı yaparsan daha tok tutar ve zorlanmazsın.
sakin olalım arkadaşlar,
uzun emekler ve gıda takviyeleri sonucu inşa ettiğiniz kasları birbirinize karşı kullanmayınız![]()
yanılıyorsun dostum .
ben sana şöyle örnek göstereyim.
penisilin ( antibiyotik ) kaç yıldır var ? 85 senedir.
insanlar kaç yıldır var ? 1 milyon 300 bin yıldır .
eskiden antibiyotik mi vardı ? hayır . ozaman kullanmayalım . kolumuz kırılınca iltihaplansın kangrenden ölelim . miiiiii ?
eskiden motosiklet mi vardı ? insan normalde saatte 5km/h ile yürür daha hızlısı gereksizdir. motosiklete gerek yok . yürüyelim. miiii ?
bu mantıklar sence doğru mu?
teknoloji bize imkanlar sunuyor.
şimdi yemek yaptın günde 20 yumurta yedin bir kilo tavuk yedin akşam da 1 kilo kırmızı et yedin. kolesterol ne oldu ? yağ değerlerin ne oldu ?
WHEY protein size güvenli saf protein sağlar . ve yemek yapmaktan daha ucuzdur.
bu sayede vücudunuzun ve dolaşım sisteminizin diğer kısımlarına zarar vermeden kas için gerekli proteini elde edersiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
kilo vermek için hiçbir yardımcı ürüne ihtiyacın yok.
veremiyorsan . uyguladığın program hatalı veya doğru beslenmiyorsun demektir.
günde 1600 kalorilik besleneceksin. bir öğünde maksimum 400 kalori alacaksın . ( kaç öğün sana bağlı istiyorsan 100 kalorilik 16 öğün ye )
ve akşam yemeği yemeyeceksin . evet yanlış anlamadın akşam yemeği yok. bir başka değişle akşam 18:00 dan sonra hiçbirşey yemeyeceksin.
ayda 5 ila 10 kg arası bünyeden bünyeye değişiyor kilo verirsin.
herşeu yemek serbest . ister çikolata ister cola ister ekmek . yeter ki kalori hesabına uy .
ama şekerli şeyler yersen kan şekerini hızlı yükselttiği için insülinle hızlı düşer ve tekrar acıkırsın.
o yüzden protein ağırlıklı kalori hesabı yaparsan daha tok tutar ve zorlanmazsın.
Hadi ordan bal kabağı seniSiz kimsiniz ki kanıt sunayım size? Topic i açan soru sormuş bende cevabını verdim. Siz beğeniyorsanız devam edin içmeye. Ayrıca enayisiniz hepiniz.
spor salonlarında yığınla amaçsız bilinçsiz genç salon maymunu olup çıkıyor
doğada protein oranı en yüksek besin %35 civarı oranla soya fasülyesi sanırım, sonra ceviz, fındık, fıstık, peşlerine de ciğer ve etler geliyor
hal böyleyken %80, %90 oranında protein ihtiva eden tozları tüketirken düşünmek gerek
acaba insan fizyolojisi bu ağırlıkta bir protein oranını kaldır mı?
aşırı protein tüketiminin karaciğer ve böbreklere zarar verdiği söyleniyor, doğrudur da
bunun yanında protein tozları nasıl elde ediliyor, buna bakmak lazım
süt, belli bir ph oranı ve sıcaklıkta içindeki proteini salıyor (kesme denilen hadise)
bu ph oranını sağlamak için asit katılıyor sütlere
sanayi mantığıyla bakıldığında ortaya çıkan durumun çok ta sağlıklı olduğunu iddia edemeyiz o halde
demek ki doğal beslenmek tercih edilmeli ve bir çoklarının yaptığı öneriyi dikkate alarak, body buildingten ziyade fitness üzerinde yoğunlaşıp, yıkıcı fiziksel enerji ihtiva eden bir beden için uğraşmak daha mantıklı
Vücut geliştirme kas yıkımı ve inşaası üzerine kurulu bir spordur yaptığınız antrenman %30 ise belenme %70 etkili bu işte,haliyle normal bireyin günlük ihtiyacı olan protein miktarından kat be kat protein ihtiyacı doğuyor sporcu kişinin bünyesi için bence protein tozları kısıtlı zamanı olan ve salt protein ihtiyacı için eşsizdir ki protein tozu minimum karbonhidrat oranı ile hem define kalma hem kas gelişimini vaat etmektedir,bahsettiğiniz doğal yiyecekler protein oranının yanında ciddi anlamda yağ ve kalori de içermektedir ayrım burada başlıyor.Ama unutmamak gerekir ki supplement yani ek besinlerdir o yüzden normal yediğinizin yanında protein eksikliğini desteklemek amaçlı üretilmiştir bu tozlar.Ciddi anlamda zararlı kimyasallar stereoidler yada syntoller olabilir ama evde sokakta salonda protein tozları hakkında herkesin zararlı,ilaçtır,kasların ileride sarkar tarzı mahalle ağzı konuşmalarından cidden gınağı geldi siz en azından birşeyler bilip desteklemeye çalışmısınız tezinizi saygı duyuyorum,fakat direk bu ilaçtır zararlıdır diyenlerden cidden öh geldi artık
Vg dünyanın en pahalı en zor sporudur,ek besinler günümüz koşullarında kaçınılmazdır olağanüstü sağlık sorunlarınız olmadığı sürece spor sonrası fizyolojik olarak almanız gereken protein miktarıda belirtilmiştir onun üstüne bilinçli çıkmak abesle iştigaldir zaten.
Saygılar,sporla kalın.
Nedir bu amino asit bize tanımını yapar mısın?