vücut geliştirme

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Fitness antrenörüyüm. Gidin bir spor salonuna yazılın. Hiç bir ilaçla protein tozları dahil size hiçbir fayda sağlamaz.
Antrönörüm diyorsun ve şu yazdıklarına inanıyorsan kendin ve çevrendeki insanlar adına iyi bir şey yap ve o işi bırak sen dostum,antrönör değilim amatör vg sporcusuyum fakat hiç spor yapmamış bir adamın kahve ağzıyla hiç bir kanıtın olmadan böyle konuşabilmene şaşırıyorum,protein tozu ilaç değil mi ? Fayda da sağlamıyor mr.olympialar,bizlerde enayiyiz tüm dünya enayi yüzlerce lira harcıyoruz sen ve derin bilgilerin alt ettiniz bizi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
204
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
protein tozu ilaç değildir.Protein tozu gereklimidir? Değildir.Protein tozu kaç senedir var? 30? 40?
İnsanoğlu kaç senedir var? 1 milyon? 300 000?
Inaoğlu protein tozu amino asid yokkkende kas yapıyordu.
Protein tozu modern zamanlarda gereklilikmi?Evet çünkü vaktimiz yok yemek yapacak.
Bodybuilding yapmam asla ben fitness seviyorum daha kalıcı kas kitlesi ve reaktif olan bir kas yığınına sahip oluyorsunuz.Body çok hantalşırıyor insanı.
Tabi tercih meselesi.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
protein tozu ilaç değildir.Protein tozu gereklimidir? Değildir.Protein tozu kaç senedir var? 30? 40?
İnsanoğlu kaç senedir var? 1 milyon? 300 000?
Inaoğlu protein tozu amino asid yokkkende kas yapıyordu.
Protein tozu modern zamanlarda gereklilikmi?Evet çünkü vaktimiz yok yemek yapacak.
Bodybuilding yapmam asla ben fitness seviyorum daha kalıcı kas kitlesi ve reaktif olan bir kas yığınına sahip oluyorsunuz.Body çok hantalşırıyor insanı.
Tabi tercih meselesi.

yanılıyorsun dostum .
ben sana şöyle örnek göstereyim.
penisilin ( antibiyotik ) kaç yıldır var ? 85 senedir.
insanlar kaç yıldır var ? 1 milyon 300 bin yıldır .
eskiden antibiyotik mi vardı ? hayır . ozaman kullanmayalım . kolumuz kırılınca iltihaplansın kangrenden ölelim . miiiiii ?
eskiden motosiklet mi vardı ? insan normalde saatte 5km/h ile yürür daha hızlısı gereksizdir. motosiklete gerek yok . yürüyelim. miiii ?
bu mantıklar sence doğru mu :) ?
teknoloji bize imkanlar sunuyor.
şimdi yemek yaptın günde 20 yumurta yedin bir kilo tavuk yedin akşam da 1 kilo kırmızı et yedin. kolesterol ne oldu ? yağ değerlerin ne oldu ?
WHEY protein size güvenli saf protein sağlar . ve yemek yapmaktan daha ucuzdur.
bu sayede vücudunuzun ve dolaşım sisteminizin diğer kısımlarına zarar vermeden kas için gerekli proteini elde edersiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

2 aydır çalışıyorum yeniyim daha ve hala kilom var 6-7kilo fazlam var veremedim bu tür yardımcı ürünler arıyorum

kilo vermek için hiçbir yardımcı ürüne ihtiyacın yok.
veremiyorsan . uyguladığın program hatalı veya doğru beslenmiyorsun demektir.
günde 1600 kalorilik besleneceksin. bir öğünde maksimum 400 kalori alacaksın . ( kaç öğün sana bağlı istiyorsan 100 kalorilik 16 öğün ye )
ve akşam yemeği yemeyeceksin . evet yanlış anlamadın akşam yemeği yok. bir başka değişle akşam 18:00 dan sonra hiçbirşey yemeyeceksin.
ayda 5 ila 10 kg arası bünyeden bünyeye değişiyor kilo verirsin.
herşeu yemek serbest . ister çikolata ister cola ister ekmek . yeter ki kalori hesabına uy .
ama şekerli şeyler yersen kan şekerini hızlı yükselttiği için insülinle hızlı düşer ve tekrar acıkırsın.
o yüzden protein ağırlıklı kalori hesabı yaparsan daha tok tutar ve zorlanmazsın.
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Antrönörüm diyorsun ve şu yazdıklarına inanıyorsan kendin ve çevrendeki insanlar adına iyi bir şey yap ve o işi bırak sen dostum,antrönör değilim amatör vg sporcusuyum fakat hiç spor yapmamış bir adamın kahve ağzıyla hiç bir kanıtın olmadan böyle konuşabilmene şaşırıyorum,protein tozu ilaç değil mi ? Fayda da sağlamıyor mr.olympialar,bizlerde enayiyiz tüm dünya enayi yüzlerce lira harcıyoruz sen ve derin bilgilerin alt ettiniz bizi.

Siz kimsiniz ki kanıt sunayım size? Topic i açan soru sormuş bende cevabını verdim. Siz beğeniyorsanız devam edin içmeye. Ayrıca enayisiniz hepiniz.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
sakin olalım arkadaşlar,
uzun emekler ve gıda takviyeleri sonucu inşa ettiğiniz kasları birbirinize karşı kullanmayınız :)
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
yanılıyorsun dostum .
ben sana şöyle örnek göstereyim.
penisilin ( antibiyotik ) kaç yıldır var ? 85 senedir.
insanlar kaç yıldır var ? 1 milyon 300 bin yıldır .
eskiden antibiyotik mi vardı ? hayır . ozaman kullanmayalım . kolumuz kırılınca iltihaplansın kangrenden ölelim . miiiiii ?
eskiden motosiklet mi vardı ? insan normalde saatte 5km/h ile yürür daha hızlısı gereksizdir. motosiklete gerek yok . yürüyelim. miiii ?
bu mantıklar sence doğru mu :) ?
teknoloji bize imkanlar sunuyor.
şimdi yemek yaptın günde 20 yumurta yedin bir kilo tavuk yedin akşam da 1 kilo kırmızı et yedin. kolesterol ne oldu ? yağ değerlerin ne oldu ?
WHEY protein size güvenli saf protein sağlar . ve yemek yapmaktan daha ucuzdur.
bu sayede vücudunuzun ve dolaşım sisteminizin diğer kısımlarına zarar vermeden kas için gerekli proteini elde edersiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------



kilo vermek için hiçbir yardımcı ürüne ihtiyacın yok.
veremiyorsan . uyguladığın program hatalı veya doğru beslenmiyorsun demektir.
günde 1600 kalorilik besleneceksin. bir öğünde maksimum 400 kalori alacaksın . ( kaç öğün sana bağlı istiyorsan 100 kalorilik 16 öğün ye )
ve akşam yemeği yemeyeceksin . evet yanlış anlamadın akşam yemeği yok. bir başka değişle akşam 18:00 dan sonra hiçbirşey yemeyeceksin.
ayda 5 ila 10 kg arası bünyeden bünyeye değişiyor kilo verirsin.
herşeu yemek serbest . ister çikolata ister cola ister ekmek . yeter ki kalori hesabına uy .
ama şekerli şeyler yersen kan şekerini hızlı yükselttiği için insülinle hızlı düşer ve tekrar acıkırsın.
o yüzden protein ağırlıklı kalori hesabı yaparsan daha tok tutar ve zorlanmazsın.

İşin ticaretiyle uğraşanların size anlattıkları şeyler bunlar.

whey_protein_instant_icerik-300x74.jpg


Bir yumurtada ise 6 gram ortalama protein bulunur. Özellikle yeni başlayanlarda protein yıkımına geçmeyeceği için protein tozu sadece vücudu yağlandırır.
Gelelim kullanılacağı noktalara: Profesyonel Body Building ile ilgilenenler, Yaptığı diyete göre sadece protein alımı sağlanmak istediğinde, günde 3000-4000 kcal antrenman yapanlara. Bunların dışında vücudun düzgün beslenmeyle karşılayamayacağı bir madde yoktur.

sakin olalım arkadaşlar,
uzun emekler ve gıda takviyeleri sonucu inşa ettiğiniz kasları birbirinize karşı kullanmayınız :)

Ben 4 sene bunun okulunu okumuşum gelmiş işimi öğretiyor. Biraz saygı duyulmasını istiyorum sadece :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
Yıllarımı verdim. Kimyasal katkı bulunmayan whey amino idi sanırım (alman markası) kullandım. Protein tozu ve amino asit tableti. Gün aşırı 2 - 2,5 saatlik zamanlarda çalıştım (bunun yarı zamanı kardio dur). çok memnundum. hiçbir şikayetim olmadı
ama kutu üzerinde tavsiiye edilen kullanımın sadece yarısını kullandım.
unutmayın çok kullanmak çok etki etmez. yaptığınız spora göre dozu ayarlayıp kimyasal katsızıs ürünler kullanırsanız hiç bir zararını görmezsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
204
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanılıyorsun dostum .
ben sana şöyle örnek göstereyim.
penisilin ( antibiyotik ) kaç yıldır var ? 85 senedir.
insanlar kaç yıldır var ? 1 milyon 300 bin yıldır .
eskiden antibiyotik mi vardı ? hayır . ozaman kullanmayalım . kolumuz kırılınca iltihaplansın kangrenden ölelim . miiiiii ?
eskiden motosiklet mi vardı ? insan normalde saatte 5km/h ile yürür daha hızlısı gereksizdir. motosiklete gerek yok . yürüyelim. miiii ?
bu mantıklar sence doğru mu :) ?
teknoloji bize imkanlar sunuyor.
şimdi yemek yaptın günde 20 yumurta yedin bir kilo tavuk yedin akşam da 1 kilo kırmızı et yedin. kolesterol ne oldu ? yağ değerlerin ne oldu ?
WHEY protein size güvenli saf protein sağlar . ve yemek yapmaktan daha ucuzdur.
bu sayede vücudunuzun ve dolaşım sisteminizin diğer kısımlarına zarar vermeden kas için gerekli proteini elde edersiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------



kilo vermek için hiçbir yardımcı ürüne ihtiyacın yok.
veremiyorsan . uyguladığın program hatalı veya doğru beslenmiyorsun demektir.
günde 1600 kalorilik besleneceksin. bir öğünde maksimum 400 kalori alacaksın . ( kaç öğün sana bağlı istiyorsan 100 kalorilik 16 öğün ye )
ve akşam yemeği yemeyeceksin . evet yanlış anlamadın akşam yemeği yok. bir başka değişle akşam 18:00 dan sonra hiçbirşey yemeyeceksin.
ayda 5 ila 10 kg arası bünyeden bünyeye değişiyor kilo verirsin.
herşeu yemek serbest . ister çikolata ister cola ister ekmek . yeter ki kalori hesabına uy .
ama şekerli şeyler yersen kan şekerini hızlı yükselttiği için insülinle hızlı düşer ve tekrar acıkırsın.
o yüzden protein ağırlıklı kalori hesabı yaparsan daha tok tutar ve zorlanmazsın.

Çok yanılıyorun öncelikle 1600 kalori ile anca nefes alır yürürsün.Kaç öğün olduğu önemli çünkü dediğiniz gibi 10 öğün yerse,mide bunu eritmek için bir güç harcar yani kalori yakar.5 öğün geçilmemesi lazım.ve ayda 10 kg verilmesi demek çok hatalı ve sağlıksızdır hem kas hem su hem yag verilirki en kötü şeydir.

Protein tozu gereksiz demedim sadece ihtiyacı olan insan alabilir olmuyanda almasada olur yer etini,balıgını yapar kasını.30 sene öncede bodyciler vardı bunu anlatmak istiyorum.arnold vardı mesela :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Siz kimsiniz ki kanıt sunayım size? Topic i açan soru sormuş bende cevabını verdim. Siz beğeniyorsanız devam edin içmeye. Ayrıca enayisiniz hepiniz.
Hadi ordan bal kabağı seni :) Bi akıllı sensin zaten alayımız enayi , senin gibiler yüzünden spor salonlarında yığınla amaçsız bilinçsiz genç salon maymunu olup çıkıyor oturup adam gibi okusan araştırsan ona göre eğitimini versen ama yok düz kafa protein tozu ilaç işe yaramaz yumurta yiyin siz.

Sıyrılın artık bu protein tozuna ilaç vasfını yüklemekten neyin kafasını yaşıyosunuz herşeyi geçtim çok kimyasal karşıdı adamlarsınız gdo suz yediğiniz sebze meyve kalmadı piyasada yiyeceklerin tohumu dahi gdo lu artık.

Protein tozu Vg ci her birey için gereklidir,önemlidir,ilaç değildir,zarar vermez afiyetle tüketiniz olmazsa buradan çıkıp araştırın öyle tüketin cehaleti yenmek için kafayı açmak lazım.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
doğada protein oranı en yüksek besin %35 civarı oranla soya fasülyesi sanırım, sonra ceviz, fındık, fıstık, peşlerine de ciğer ve etler geliyor
hal böyleyken %80, %90 oranında protein ihtiva eden tozları tüketirken düşünmek gerek
acaba insan fizyolojisi bu ağırlıkta bir protein oranını kaldır mı?
aşırı protein tüketiminin karaciğer ve böbreklere zarar verdiği söyleniyor, doğrudur da
bunun yanında protein tozları nasıl elde ediliyor, buna bakmak lazım
süt, belli bir ph oranı ve sıcaklıkta içindeki proteini salıyor (kesme denilen hadise)
bu ph oranını sağlamak için asit katılıyor sütlere
sanayi mantığıyla bakıldığında ortaya çıkan durumun çok ta sağlıklı olduğunu iddia edemeyiz o halde

demek ki doğal beslenmek tercih edilmeli ve bir çoklarının yaptığı öneriyi dikkate alarak, body buildingten ziyade fitness üzerinde yoğunlaşıp, yıkıcı fiziksel enerji ihtiva eden bir beden için uğraşmak daha mantıklı
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
79
spor salonlarında yığınla amaçsız bilinçsiz genç salon maymunu olup çıkıyor

kimseye laf atmıyorum ama bu söze katılmamak elde değil,bende vücut geliştirmeyle uğraşıyorum daha protein aminoasit lecanitin falan filan almadım fakat çalıştığım salondaki 'hoca' bana sürekli bu gibi ek maddeleri almazsam hiçbirşey olmayacağını söylüyor,pek inanmıyorum ama neyse,gelelim asıl konuya spor salonlarının çoğunda ANTRENÖR yok, hatta lüks salonlarda bile antrenör yok,daha önceden uzun süre bu işle uğraşmış olan kişileri alıp 'hoca' diye koyuyorlar oraya, onlar da gelene geçene program yazıp yolluyor,bende o salon maymunu adaylarından biriyim verdiler elime programı çalışıyorum şimdi ,internetten vücut geliştirme forumlarından araştırıp sorup soruşturup işin doğrusunu öğrenmeye çalışıyorum,ama ulan arkadaş birtane bile antrenöre denk gelemedim,bu işin oluru ederi nedir ne değildir nasıl yapılır alet nasıl tutulur nefes düzeni beslenme su bilmemnesi ıvırı zıvırı neredeyse hepsini internetten araştırıp öğrendim, ama türkiyedeki gençlerin çoğu bunları bilmemekle beraber sadece indir kaldır yaparak çok sıkı bir vücuda sahip olacaklarını zannediyorlar. biraz konu dışı gibi oldu ama madem vücut geliştirmeden bahsediyoruz bunları da unutmamak lazım
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
doğada protein oranı en yüksek besin %35 civarı oranla soya fasülyesi sanırım, sonra ceviz, fındık, fıstık, peşlerine de ciğer ve etler geliyor
hal böyleyken %80, %90 oranında protein ihtiva eden tozları tüketirken düşünmek gerek
acaba insan fizyolojisi bu ağırlıkta bir protein oranını kaldır mı?
aşırı protein tüketiminin karaciğer ve böbreklere zarar verdiği söyleniyor, doğrudur da
bunun yanında protein tozları nasıl elde ediliyor, buna bakmak lazım
süt, belli bir ph oranı ve sıcaklıkta içindeki proteini salıyor (kesme denilen hadise)
bu ph oranını sağlamak için asit katılıyor sütlere
sanayi mantığıyla bakıldığında ortaya çıkan durumun çok ta sağlıklı olduğunu iddia edemeyiz o halde

demek ki doğal beslenmek tercih edilmeli ve bir çoklarının yaptığı öneriyi dikkate alarak, body buildingten ziyade fitness üzerinde yoğunlaşıp, yıkıcı fiziksel enerji ihtiva eden bir beden için uğraşmak daha mantıklı

Vücut geliştirme kas yıkımı ve inşaası üzerine kurulu bir spordur yaptığınız antrenman %30 ise belenme %70 etkili bu işte,haliyle normal bireyin günlük ihtiyacı olan protein miktarından kat be kat protein ihtiyacı doğuyor sporcu kişinin bünyesi için bence protein tozları kısıtlı zamanı olan ve salt protein ihtiyacı için eşsizdir ki protein tozu minimum karbonhidrat oranı ile hem define kalma hem kas gelişimini vaat etmektedir,bahsettiğiniz doğal yiyecekler protein oranının yanında ciddi anlamda yağ ve kalori de içermektedir ayrım burada başlıyor.Ama unutmamak gerekir ki supplement yani ek besinlerdir o yüzden normal yediğinizin yanında protein eksikliğini desteklemek amaçlı üretilmiştir bu tozlar.Ciddi anlamda zararlı kimyasallar stereoidler yada syntoller olabilir ama evde sokakta salonda protein tozları hakkında herkesin zararlı,ilaçtır,kasların ileride sarkar tarzı mahalle ağzı konuşmalarından cidden gınağı geldi siz en azından birşeyler bilip desteklemeye çalışmısınız tezinizi saygı duyuyorum,fakat direk bu ilaçtır zararlıdır diyenlerden cidden öh geldi artık :)
Vg dünyanın en pahalı en zor sporudur,ek besinler günümüz koşullarında kaçınılmazdır olağanüstü sağlık sorunlarınız olmadığı sürece spor sonrası fizyolojik olarak almanız gereken protein miktarıda belirtilmiştir onun üstüne bilinçli çıkmak abesle iştigaldir zaten.

Saygılar,sporla kalın.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Vücut geliştirme kas yıkımı ve inşaası üzerine kurulu bir spordur yaptığınız antrenman %30 ise belenme %70 etkili bu işte,haliyle normal bireyin günlük ihtiyacı olan protein miktarından kat be kat protein ihtiyacı doğuyor sporcu kişinin bünyesi için bence protein tozları kısıtlı zamanı olan ve salt protein ihtiyacı için eşsizdir ki protein tozu minimum karbonhidrat oranı ile hem define kalma hem kas gelişimini vaat etmektedir,bahsettiğiniz doğal yiyecekler protein oranının yanında ciddi anlamda yağ ve kalori de içermektedir ayrım burada başlıyor.Ama unutmamak gerekir ki supplement yani ek besinlerdir o yüzden normal yediğinizin yanında protein eksikliğini desteklemek amaçlı üretilmiştir bu tozlar.Ciddi anlamda zararlı kimyasallar stereoidler yada syntoller olabilir ama evde sokakta salonda protein tozları hakkında herkesin zararlı,ilaçtır,kasların ileride sarkar tarzı mahalle ağzı konuşmalarından cidden gınağı geldi siz en azından birşeyler bilip desteklemeye çalışmısınız tezinizi saygı duyuyorum,fakat direk bu ilaçtır zararlıdır diyenlerden cidden öh geldi artık :)
Vg dünyanın en pahalı en zor sporudur,ek besinler günümüz koşullarında kaçınılmazdır olağanüstü sağlık sorunlarınız olmadığı sürece spor sonrası fizyolojik olarak almanız gereken protein miktarıda belirtilmiştir onun üstüne bilinçli çıkmak abesle iştigaldir zaten.
Saygılar,sporla kalın.

fitness da ideal bir antrenman sonrası ihtiyaç duyulan protein oranının vücut ağırlığının yarısının binde biri kadar olduğunu hatırlıyorum
mesela 70 kiloluk bir adamda 35 gram
150 gram peynir veya 100 gram fındıktan alabileceğimiz bir rakam

pratikte sağlıklı beslenmenin nasıl bir sonuç doğurduğuna bakacak olursak, örnek olarak kendimi vereyim, (yağ depolamayan bir metabolizmayla) 3 aylık bir fitness programında 1 kilo ancak alabildim takviye kullanmadan
hoca normalde tavsiye etmemekle birlikte az da olsa protein tozu almamı önermişti, ama kullanmadım
daha sıkı oldu bünye ama istediğim şeyi de alamadım
tabi bir de devamlılık esası var bu işin
bıraktığın anda yavaş yavaş geri dönüyor vücut
çakma akıl kırk adım gider misali
genetik yapı çok önemli
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
psyche arkadaşa katılıyorum ve sonuna kadar destekliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

Nedir bu amino asit bize tanımını yapar mısın?

antranörüm diyosun daha amino asit nedir bilmiyosun

okuduğun okulda öğretmedilermi? :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst