Voltran takımında bir türk :)

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
Voltran takımında bir Türk olsa neresini oluşturur :mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Keşke diyebilsem ama beynini oluşturamayacağına kanaat getiriyorum bazen..
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
demee. çocukken oyuncak almaya götürmüşlerdi beni önce uzaktan kumandalı araba aldım yarımsaat oynayınca iyi gitmediğini anladım ve voltranı görüp hemen yapıştım. eve geldim bir de baktım voltran uçmuyor:salut: lan dedim kazık yedim bu ne lan kukla gibi deyip uzaktan kumandalı arabaya dönüş yaptım:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:14 ----------

ya uçmasından vazgeçtim yerde gitse onada razıydım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 ----------

populerseen_voltron.jpg


bu çizgi filmi zaten Türkler yapmış baksanıza:p
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Voltran klasik, boş ver kediyi falan :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=P_cpV00c4IE

senin bu çizgifilmi izlememiş olman mümkündeğil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 ----------


abi müziğini dinleyince bir garip oldum nerden baksan 20yıldır duymuyordum

http://www.youtube.com/watch?v=2e5GU-3O_60

hele mcgyverın müziği tamam işte
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
hocam bence göğsünü oluşturur. malum darbelere!!! ( normal fiziki darbeden bahsediyorum ama düşündüm de ötekisi de olabilir) DAYANIKLI BİR MİLLETİZ...:queen:
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Boynuzlarını oluşturur. Sonra olur olmaz yerlerde abuk subuk geyikler yapar geyik boynuzlarıyla.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Eksi sozlukte cok meshur bi laf dolanir.

Colde su arasam utu bulurum, voltrani olustursam ... olurum diye.

Aklima o geldi bu basligi gorunce.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Bununla ilgili son zamanlarda türeyen ama yakında deyim kıvamına geleceğine inandığım bir Türk sözü var:

"Çöle düşsem ütü bulurum, voltran oluştursak dötü olurum"
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi müziğini dinleyince bir garip oldum nerden baksan 20yıldır duymuyordum

http://www.youtube.com/watch?v=2e5GU-3O_60

hele mcgyverın müziği tamam işte

bende duykulandım inan...siz hatırlamazsınız Himennn çocuğuyuz biz aslında...gölgelerin gücüü adınaa...güç bende artık falan...:pyıldırımlar verirdi coşkuyu kılıca...off neydi be...o kılıç var ya Dünyayı dize getirirdi sen ne diyon...:p

Metehan abi sen voltrani nerden biliyorsun ya. Hadi biz olsak neyse, sen çocukluk dönemini geçmiştin o zamanlar :)

Bizde izledik be hacı abi...hepimizin içinde bir çocuk halen yokmu...



şimdi oynasa gene izler o, 5 yaşını hiç geçmedi :queen:

vay arkamdan yine fırıldak çevirmiş bizim Katip Çavuş...:p
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
azerbaycan tv sindeki He-man üzerine tanımam

Gölgelerin gücü adına,Guvvet bende gayri!!!
:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst