Voltran takımında bir türk :)

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Koş allah koş sahası bi türlü bitmeyen tsubasa yı tek geçerim :) Kartal vuruşuuuu :D ey gidi 80 sonları 90 başları :(
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
he-man,voltran v.s neki :) Ben heidi,ayı yogiyle büyüdüm.Acaba tarihmi olmuşum ben :queen:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Organlar arasında kim müdür olacakmış diye başayan bir fıkra vardı bir çoğunuz bilir zaten yazmama gerek yok ayrıyetten aramızda değşik yerlerde müdürlük yapanlar var onlarıda kırmayalım:)

bu voltran olayında Biz çılgın Türkler fıkradaki gibi malum rolde olurduk..coğrafi olarak stratejik bölgede yani:...
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Hic biriniz bilemediniz....O kahraman yapili robotu ve kafasini olusturan aslan varya....iste onun kaskini olustururduk...
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
bıyığını oluşturur voltranın ya da kirli sakal bırakır.:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst