- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Motorlarınıza sağlık. Süper bir gezi olmuş. Paylaşım için sağolun. :rendeer:
5 dk sonra tek marşta çalıştı.motoru kaldırdıktan sonra bayağı bir süre kararsız kalmışsın.
kolay çalıştı mı?
Benzin bitmesin de, herşeyin çaresi var..hımm.. ne oldugunda zor calışır bu motorlar.. aman şu gelmesin başımıza da ne gelirse gelsin dediginiz birşey var mı?