Vitesli motorsiklet sürüş eğitimi vermek istiyorum.

Katılım
19 Tem 2006
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar, ben Hakan . İstanbul Ataşehirde Öğretmenim. Rüzgarın yüzüme vurmasını çok severim. Bu bana yaşadığımı hatırlatır. Bu yüzden vapura ve motorsiklete binmeyi çok seviyorum. Vitesli motorsiklet sürüş eğitimi vermek istiyorum. Sertifikam var. İstekli arkadaşlarla bağlantıya geçelim.
 
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
123
Ilk ogrenciniz olabilirim istanbul atasehirde oturuyorum ve haftasonu direksiyon sinavina giricem
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
özel mesaj gönderdim bakarsanız sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2006
Mesajlar
3
Pardon mesajını geç aldım Sınava girdiysen iyi geçmiştir umarım. Bildiğim kadarıyla sınavlarda vitesli motor kullandırmiyolar. Çalışmak istersen benim telefonum : 5052771671
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
272
Sertifikanız ne üzerinedir? (güvenli sürüş-ileri sürüş-genel hakimiyet - pist)
Eğitimci sertifikanız var mıdır? (rospa-raspa)
Hangi eğitimleri-sertifikaları aldınız?
Kaç yıl ve kaç bin km motorsiklet tecrübeniz vardır?
Sport , enduro , on/off road ne tür eğitim verebiliyorsunuz?

Kendiniz hakkında daha detaylı bilgi verirseniz sizi tercih etmek isteyenlerin geçerli bir sebebi olur .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst