- Konu Yazar
- #1
Şimdi diyelim ki MT-07 kullanan genç ve güzel kadın var. Bu kadının vites seçimine göre 100 km'lik düz bir parkurdaki yakıt tüketimini aşağıdaki üç senaryoya göre ele alalım. (Değerler gearing commander'dan geliyor.)
i. 4. viteste, 125 km/s sabit hızda, 7200 devirde
ii. 6. viteste, 125 km/s sabit hızda, 5200 devirde
iii. 6. viteste, 171 km/s sabit hızda, 7200 devirde
i'deki yakıt tüketiminin ii'deki yakıt tüketiminden fazla olacağını hepimiz biliyoruz. Peki bu genç ve güzel kadının yakıt tüketimini i ve iii için kıyaslarsak durum ne olur?
i. 4. viteste, 125 km/s sabit hızda, 7200 devirde
ii. 6. viteste, 125 km/s sabit hızda, 5200 devirde
iii. 6. viteste, 171 km/s sabit hızda, 7200 devirde
i'deki yakıt tüketiminin ii'deki yakıt tüketiminden fazla olacağını hepimiz biliyoruz. Peki bu genç ve güzel kadının yakıt tüketimini i ve iii için kıyaslarsak durum ne olur?