- Konu Yazar
- #1
Daha önce olmamıştı böyle bir şey bir bu kalmıştı zaten
bugün 3 4 ve 5 viteslere geçerken gazı tekrar açtığımda anlık bir gaz yememe gibi yumulma boğulma tarzı birşey oldu motora
1 saniyelik bir güçten düşme gibi birşey
sanırım egzozta patlatıyordu ara sıra kaskdan duyabildiğim kadarıyla normalde patlatmazdı. durup dururken karbüratör ayarı mı kaçtı yada kaçarmı ki
ateşlemeyi kontrol ettim kendimce düzenli kıvılcım atıyor multimetre ile de pipo bobin vs test ettim katalog değerlerinde idi
varsa tahmineriniz ona göre test etmeye devam edicem
bugün 3 4 ve 5 viteslere geçerken gazı tekrar açtığımda anlık bir gaz yememe gibi yumulma boğulma tarzı birşey oldu motora
1 saniyelik bir güçten düşme gibi birşey
sanırım egzozta patlatıyordu ara sıra kaskdan duyabildiğim kadarıyla normalde patlatmazdı. durup dururken karbüratör ayarı mı kaçtı yada kaçarmı ki
ateşlemeyi kontrol ettim kendimce düzenli kıvılcım atıyor multimetre ile de pipo bobin vs test ettim katalog değerlerinde idi
varsa tahmineriniz ona göre test etmeye devam edicem