- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 350 km'dir Yamaha MT-25 kullanıcısıyım. Bugün farkettim, vites boştayken ve motor durur pozisyondayken motor bloğundan vuruntu gibi bir ses geliyor. Çok yüksek bir ses değil aslında ama debriyajı çektiğim zaman ses tamamen kayboluyor. Motosikleti ileri geri hareket ettirsem de bu ses hep var ve tonu değişmiyor.
Bana sanki vites boştayken dişliler birbirine sürtüyormuş gibi geldi. Çünkü debriyajı çekince bu sesten eser kalmıyor dediğim gibi. Acaba boş vitesimde bir sorun olabilir mi? Tecrübeli arkadaşların yardımını rica ederim.
Yaklaşık 350 km'dir Yamaha MT-25 kullanıcısıyım. Bugün farkettim, vites boştayken ve motor durur pozisyondayken motor bloğundan vuruntu gibi bir ses geliyor. Çok yüksek bir ses değil aslında ama debriyajı çektiğim zaman ses tamamen kayboluyor. Motosikleti ileri geri hareket ettirsem de bu ses hep var ve tonu değişmiyor.
Bana sanki vites boştayken dişliler birbirine sürtüyormuş gibi geldi. Çünkü debriyajı çekince bu sesten eser kalmıyor dediğim gibi. Acaba boş vitesimde bir sorun olabilir mi? Tecrübeli arkadaşların yardımını rica ederim.