Vitello Rover Hakkında !

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tek derdim nerenin malı, çin mi değil mi ? Antalya'da 3 yetkili satıcıdan 1 i bırakmış diğerinde de rover yok.. Nerenin olduğunu da bilmiyolar... Beyazı çok hoşuma gitti de ::xblink::::xblink::

Smileyleri bile özlemişim valla ::xrock::
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Mengü! Selam.. Ne varsa eski üyelerde var zaten :)

Vitello çin malı mı biliyo musun ?? Yaaa ben şimdi ilk onu gördüm beğendim, taktım mondial ne bileyim :S
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
nerelerdesin tubiş sen beni tanımasanda ben senin mesaşlarını göüyordum bu aralar kayboldun arasıra foruma uğra ver yalazayı hayabusaya bindim topuğum kırıldı ne yapabilirim falan şenlensin ortalık
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mengü! Selam.. Ne varsa eski üyelerde var zaten :)

Vitello çin malı mı biliyo musun ?? Yaaa ben şimdi ilk onu gördüm beğendim, taktım mondial ne bileyim :S
!! ünlem işaretlerime dikkat çektiğinizden beri neredeyse hiç ünlem kullanmıyorum :cherry: 6 seneye yakın zaman oldu. Vitello da mondial de çin malıdır bu arada.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608

:(


nerelerdesin tubiş sen beni tanımasanda ben senin mesaşlarını göüyordum bu aralar kayboldun arasıra foruma uğra ver yalazayı hayabusaya bindim topuğum kırıldı ne yapabilirim falan şenlensin ortalık

Geçmiş olsun çok üzüldüm eskisi gibi sinirlenmiyorum duruldum :) Motorsuz kaldım mt aklıma geldi biraz bencillik biliyorum ama giriyorum sadece yazmıyorum..

!! ünlem işaretlerime dikkat çektiğinizden beri neredeyse hiç ünlem kullanmıyorum :cherry: 6 seneye yakın zaman oldu. Vitello da mondial de çin malıdır bu arada.

Yaa evet öyle bi olayımız olmuştu bende senden sonra kullanır oldum :cherry:

Çin malı olmasına üzüldüm çok yaaa :((((

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

Bu arada madem çin malı bana motor bulun. Beyaz olsun, şirin olsun, en az 100 cc olsun.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sattım abi araba aldık.. Motordan vazgeçmiştim güyaaa :((((( Nasılsın görüşmeyeli ?????
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
çin malı bi scooter. Ümmet perkitan biniyodu kullanıyodu keyiflice ama nedense bi anda eski 150 cc lik maxi scooter ına döndü
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Aynen Ümmet abide görmüştüm Vitello vitello bi yerden geliyo aklımada :) çin malı sağlam falan diyodu o motora 2 tane eskitti yanlış hatırlamıyorsam sürekli geliyo buralara en son mondialle gördüm :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
hani transalp ne oldu almıyacakmısın boşver scooteri:)

Transalp in daha zamanı var.

çin malı bi scooter. Ümmet perkitan biniyodu kullanıyodu keyiflice ama nedense bi anda eski 150 cc lik maxi scooter ına döndü

Evet Ümmet abimi bi arayacağım. Biliyorum. Sağol...

Aynen Ümmet abide görmüştüm Vitello vitello bi yerden geliyo aklımada :) çin malı sağlam falan diyodu o motora 2 tane eskitti yanlış hatırlamıyorsam sürekli geliyo buralara en son mondialle gördüm :)

:)

Aynı bildiğin gibi...
Eski tadı yok..
Arada takılıyoz , polemik falan yapıyoz..
Vakit öldürüyoz...

Evet sanki yeniler pek ciddi :mrgreen: Hiç ekşın yok sitede :cherry:

Mondial'in kopyalamada kaynak olarak kullandığı modele bak o zaman; Piaggio Fly 100 http://www.fercomotor.com.tr/fly_100#prettyPhoto

Çooooooooooook teşekkür ediyorummm sizeeeeeeeeeeee :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst