!! ünlem işaretlerime dikkat çektiğinizden beri neredeyse hiç ünlem kullanmıyorum :cherry: 6 seneye yakın zaman oldu. Vitello da mondial de çin malıdır bu arada.Mengü! Selam.. Ne varsa eski üyelerde var zaten
Vitello çin malı mı biliyo musun ?? Yaaa ben şimdi ilk onu gördüm beğendim, taktım mondial ne bileyim :S
made in china
nerelerdesin tubiş sen beni tanımasanda ben senin mesaşlarını göüyordum bu aralar kayboldun arasıra foruma uğra ver yalazayı hayabusaya bindim topuğum kırıldı ne yapabilirim falan şenlensin ortalık
!! ünlem işaretlerime dikkat çektiğinizden beri neredeyse hiç ünlem kullanmıyorum :cherry: 6 seneye yakın zaman oldu. Vitello da mondial de çin malıdır bu arada.
Aynı bildiğin gibi...Sattım abi araba aldık.. Motordan vazgeçmiştim güyaaa(((( Nasılsın görüşmeyeli ?????
hani transalp ne oldu almıyacakmısın boşver scooteri![]()
çin malı bi scooter. Ümmet perkitan biniyodu kullanıyodu keyiflice ama nedense bi anda eski 150 cc lik maxi scooter ına döndü
Aynen Ümmet abide görmüştüm Vitello vitello bi yerden geliyo aklımadaçin malı sağlam falan diyodu o motora 2 tane eskitti yanlış hatırlamıyorsam sürekli geliyo buralara en son mondialle gördüm
![]()
Aynı bildiğin gibi...
Eski tadı yok..
Arada takılıyoz , polemik falan yapıyoz..
Vakit öldürüyoz...
Mondial'in kopyalamada kaynak olarak kullandığı modele bak o zaman; Piaggio Fly 100 http://www.fercomotor.com.tr/fly_100#prettyPhoto