Virus Copy.exe den nasıl kurtulurum ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar geçenlerde virus bulaşdı temizledim peşine format attım gene aynıseyler ile karsı karşıya kaldım nasıl kurutulurum ? Sorun şu sürücülere ( C,D,E,F) herhangibirine girmeye çalışdığımda ilk olarak copy.exe dosyasını arıyarak girmeye çalışıyor. yani girişlerde çift tıklayarak girdiğimizde copy.exe dısyasını çalışdırıyor sağ tıklıyıp aç ile giriyorum bende bundan nasıl kurutulurum sürücülerde herhangibir virus gözükmüyor copy.exe dosyası yok içlerinde ? nasıl kurutulurum bilen varmı ?
virusyk0.jpg
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
bak bence sen formatı /q ile atıyosun. formatı /q ile atma. normal format at hatta xp cd sini tak sürücüyü kaldır yeniden yükle. oda olmassa tüm sürücülere format at. bi komut vardı inan aklıma gelmiyor. aklıma gelse sana baya bi yardımcı olurdum ama nerdeyse cmd kullanmayalı 5 sene oluyo :pale:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yeni bir windows kurarken sadece c: dizinine format atılır, diğer harddisk bölümlerine atılmaz. virüs eğer buralara bulaşmışsa kurduktan sonra bu dizinlere girdiğinde tekrar sistemine bulaşır. formattan sonra buraları hiç açmadan sağlam bir antivirüs programıyla temizlemelisin. veya tamamına format atmalısın, tabi bu durumda buralardaki tüm dosyalar silinecektir.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
evet tüm hard disc'e format atman gerekiyor c hariç diğer sürücüdeki bilgiler gidecekama virüsdende tamamen kurtulmış olursun böylelikle
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
öyle bişeyi yapabileceksen eyer xp cd sini takınca sürücülerin hepsini kaldır yeniden oluştur ve yükle. en temiz yolu budur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak bence sen formatı /q ile atıyosun. formatı /q ile atma. normal format at hatta xp cd sini tak sürücüyü kaldır yeniden yükle. oda olmassa tüm sürücülere format at. bi komut vardı inan aklıma gelmiyor. aklıma gelse sana baya bi yardımcı olurdum ama nerdeyse cmd kullanmayalı 5 sene oluyo :pale:

kardeş yanlışın var herhalde. Sen xpde format atarken "format c:/q" komutunu mu kullanıyorsun?
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
kardeş yanlışın var herhalde. Sen xpde format atarken "format c:/q" komutunu mu kullanıyorsun?

onuda kullanabilirsin direk xp cd dende yapabilirsin. bence bu virus cenkin indirdiği programlardan birinde var ve onu ne zaman yüklese virüste bulaşıyor. bence direk bütün sürücüleri kaldırıp yeniden yüklesin!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence yönettten o bölümü silsin başka türlü halledebilmesi için format atması gerekli
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
cürücü kök dizininde autorun.inf dosyasını sil. bir daha çıkmaz.
bunun için komut satırı bilgisi olması gerekir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
autorun.inf dosyasını denicem birazdan virus kurduğum programlardan kaynaklanmıyor windowsu kurdukdan sonra herhangibi program kurmadan gene bu durum mevcut bakın normal bir cd yazar autorun oluşturuyoruz ya hani otomatik açılan o tarzdan bir bela bu sürücüye girişde çift tıkladığımda otomatik olarak o program çalışıyor copy.exe de sürücülerde olmadığı için dosya bulunamadı hatası veriyor formatla olmuyo tüm HDD ye format atarsam duzelir onu biliyorumda o da imkansız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet son durum bu virusun yan etkilerini temizledimtamemen sürücülerdeki autorun.inf nin içindekileri kopmle sildim :quuen: artık hersey takır takır calısıyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet son durum bu virusun yan etkilerini temizledimtamemen sürücülerdeki autorun.inf nin içindekileri kopmle sildim :quuen: artık hersey takır takır calısıyor

harika...bende bu internet cafecilerin sistemi deep freeze var...yav bir kere bile uraşmadım şu virüslerle...en babası gelsin tırışka bana...yanlışmıyım...kapatıp açıyom finito düdütto...:bounce:


http://www.macworld.com/products/eddy06/images/deepfreeze.jpg


banada çok benziyo ikonu...:mrgreen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bir de forum ortamlarında yayılan mete_han.exe diye bi virüs varmış.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hayır kaspersky kurdum, firewall var, moderatöre bildirdim banladılar, gene var gene var. kapıdan atıyoruz camdan giriyor yüzsüz adam :p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
shift+del yaptım şöyle bir hata mesajı verdi:
"mete_han isimli şahıs windows ve birileri tarafından kullanılıyor"
registry den tüm kayıtları silsek düzelir mi? olmadı format çekecez.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
anlamadığım dilden konuşmayın agalar...ben bilmem o dediklerinizi...bana içinde fürek geçen şeyler deyin...öle annarım...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hacı bu direk kernele bulaşıyor baksana, ne yapsak boş hala konuşuyor. assembly de kodlamışlar bunu. biosu uçurmasa cih gibi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben anlamamak sizi...eyy Türklerr...size barış getirdim...hayat getirdim...sonsuzluğun anahtarını getirdim...


doiinnkk...


taş atmayınn eyy Samsunnlularrrr...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst