Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 22 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,051
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar geçenlerde virus bulaşdı temizledim peşine format attım gene aynıseyler ile karsı karşıya kaldım nasıl kurutulurum ? Sorun şu sürücülere ( C,D,E,F) herhangibirine girmeye çalışdığımda ilk olarak copy.exe dosyasını arıyarak girmeye çalışıyor. yani girişlerde çift tıklayarak girdiğimizde copy.exe dısyasını çalışdırıyor sağ tıklıyıp aç ile giriyorum bende bundan nasıl kurutulurum sürücülerde herhangibir virus gözükmüyor copy.exe dosyası yok içlerinde ? nasıl kurutulurum bilen varmı ?