- Katılım
- 2 Ağu 2014
- Mesajlar
- 194
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selamlar,
Ne kadar Çinliye biniyor olsam da kendimce viraj yaptığım anlar oluyor. Ve bariz bir şekilde farkediyorum ki sağ virajlara sol virajlardaki kadar iyi giremiyorum. Haliyle sağ virajlardaki "kendimce güvenli" yatış açım sol virajlara göre daha az oluyor, çizgimi korumakta zorlanıyorum.
Bu neden olabilir? Geliştirmenin yolu var mıdır?
Tekeriniz düz bassın. İyi forumlar.
Ne kadar Çinliye biniyor olsam da kendimce viraj yaptığım anlar oluyor. Ve bariz bir şekilde farkediyorum ki sağ virajlara sol virajlardaki kadar iyi giremiyorum. Haliyle sağ virajlardaki "kendimce güvenli" yatış açım sol virajlara göre daha az oluyor, çizgimi korumakta zorlanıyorum.
Bu neden olabilir? Geliştirmenin yolu var mıdır?
Tekeriniz düz bassın. İyi forumlar.