virajlarda lastigimin tamamını kullanamıyorum..

Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
lastigim 90/90/17 duro viraja gaz kesmeden giriyorum kontra kullanarak ama ne yaparsam yapayım şu lastik cizgisini gecemiyorum nedir bunun formulu beyler?
418941_493926100664850_906089601_n.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Demekki gerek yok motoru arka lastiğin sonuna kadar yatırmaya. Hadi yatırdın diyelim ön lastik yeterli tutuşu sağlayacak mı ? sağlamazsa sen bi tarafa motor bi tarafa
 
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
Demekki gerek yok motoru arka lastiğin sonuna kadar yatırmaya. Hadi yatırdın diyelim ön lastik yeterli tutuşu sağlayacak mı ? sağlamazsa sen bi tarafa motor bi tarafa

gerek var limitleri zorlamayı severim. ön lastigimde büyük. bu işi bilenler yorum yaparsa sevinirim.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
90/9017 pek limit zorluyacak lastik ebatı değil diye düşünüyorum.Sonuçta ince fazla zorlamada zora sokabilir.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Ne demek istiyosun ben işi bilmiyormuyum yani, o duro lastiklerle daha fazlası kaza nedenidir.

ne demek istiyosun ben işi bilmiyor muyum yani :queen:

Dostum o lastik çizgisinden sonrası yok diye biliyorum. çizgiye geldigin zaman da mm'lik bi hatayla yerde bulursun kendını. ne gerek var ? Ben lastigin tamamını kullandıgını gordum fotoda. kor muyum degıl mıyım sanırım degılım. abartmaya gerek yok ki hem. tamam abartmayı sevıyosun da bu kadarı abartana bile fazla yani. yok dınlemem dıyosan bu tur yorumları, asfaltı opmeye calıs onun verdıgı haz o kısmı kullandırabilir belki ne diyim...
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Sokaktaki asfalt ile pistlerdeki asfalt kalitesini bir sanmayın, tecrübe ettiğinizde iş işten geçer arkadaşlar.
 
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
Sokaktaki asfalt ile pistlerdeki asfalt kalitesini bir sanmayın, tecrübe ettiğinizde iş işten geçer arkadaşlar.

imkan olsada piste girip bikaç tur dönebilsem. bana haftada 1 yeterli ama imkan yok asfaltlarda trafige açık yerlerde limitleri zorluyoruz yapacak bişey yok.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Asfalt temiz olsa lastiklerin çok kaliteli olsa bile motoru dediğin kadar yatırdığında asfalttaki 2-3 cm bir yükselti veya çukur yüzünden kontrolü kaybedebilirsin herşey çok anlık olur.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Vallahi Pistte kullanılanları bilmemde Hiç Bir motorda genelde SS VE Naked lerde kalın lastik oluyor hiçbirinde O koca 190 lık lastiğin %70 inden fazlasını kullanmışını görmedim ortası erimiş ama yanları gıcır gıcır bi iz bile yok .Tahmini olarak tekere viraj kabiliyeti için balık sırtı veriyorlar, ama tamamı yerle temas edince zaten Motor aksamı, Grenaj sürtüyor adamlar hani yatabildiği yere kadar yatıp ondan sonrasını düz yapmamışlar Mantığıda biraz aykırı geliyor zaten seni sorun biraz farklı Ben neden yatıramıyom diyon ama aslında zaten tamamını yatıramıyorsun ki Nereye yatırıyon burası Türkiye Yollar perişan :)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
imkan olsada piste girip bikaç tur dönebilsem. bana haftada 1 yeterli ama imkan yok asfaltlarda trafige açık yerlerde limitleri zorluyoruz yapacak bişey yok.

Diyebileceğim tek şey, tekerine taş değmesin. Ama şuna emin ol ki o lastiğin tamamını bu yöntem ile asla kullanamayacaksın.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
yahu amma abartmışsınız. Lastikteki çizgiyi sona getirince, öyle az bi yatmayla kazaya falan neden olmaz. Lastiğin yere bastığı alan küçülür sadece.
Tekniğini geliştirip, motor üstünde rahat olursan neden olmasın. Şu anki halinle daha hızlı girmeye çalışırsan viraja şeritten taşarsın.
Boş, asfaltı guzel bir meydan bul, giyin korumalarini, antrenmana başla ve motorun korktuğun açıdan daha fazla yatabileceğini gör.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
yahu amma abartmışsınız. Lastikteki çizgiyi sona getirince, öyle az bi yatmayla kazaya falan neden olmaz. Lastiğin yere bastığı alan küçülür sadece.
Tekniğini geliştirip, motor üstünde rahat olursan neden olmasın. Şu anki halinle daha hızlı girmeye çalışırsan viraja şeritten taşarsın.
Boş, asfaltı guzel bir meydan bul, giyin korumalarini, antrenmana başla ve motorun korktuğun açıdan daha fazla yatabileceğini gör.

Kaç kere lastiğin tamamını kullandınız acaba ? Eğer cevabınız hiç ise insanları yanlış yönlendirip, kaza yapmalarına vesile olmayın.
Yok ben lastiğin yanaklarını erittim diyorsanız, saygı duyarım.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
sen zaten sınırdasındaha fazla yatırmaya çalışırsan büyük ihtimal beraber yatarsınız,onu da daha önce ben yaşadım,hiç iyi olmuyor yani tavsiye etmiyorum
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
asfaltı guzel olan ve hızımın yettiği her yerde.
Bu yuzden sayini soyleyemem.
Teknigi gelistirmek yanlislikla hizli girilen bir viraji donmeyi de kolaylastiran bisey. Tehlikeli bir durum yok ortada.

Gözden kaçırmışım, 90 arka lastikle daha zor olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin lastik depozitolu değil mi? Kullanmadığın kısımları iade edersin. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst