- Katılım
- 10 Haz 2011
- Mesajlar
- 444
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az önce cennet mahallesinden dönerken bir viraj var tam köprü üstünde biraz hızlı girdim 50 ile bayağı sert bir viraj birde asfaltı bozuk,girmesine girdim de çıkış biraz kötü oldu.Kaldırıma 0 çıktım,aslında tam 0 sayılmaz sağ grenajda çizikler oldu birde galiba fren diski de sürttü cızırtılı sesler gelmeye başladı toz veya taş olabilirmi yoksa yamulmuş mu olabilir ?