Viraja girdim ama azdaha çıkamıyordum

Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az önce cennet mahallesinden dönerken bir viraj var tam köprü üstünde biraz hızlı girdim 50 ile bayağı sert bir viraj birde asfaltı bozuk,girmesine girdim de çıkış biraz kötü oldu.Kaldırıma 0 çıktım,aslında tam 0 sayılmaz sağ grenajda çizikler oldu birde galiba fren diski de sürttü cızırtılı sesler gelmeye başladı toz veya taş olabilirmi yoksa yamulmuş mu olabilir ?
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Az önce cennet mahallesinden dönerken bir viraj var tam köprü üstünde biraz hızlı girdim 50 ile bayağı sert bir viraj birde asfaltı bozuk,girmesine girdim de çıkış biraz kötü oldu.Kaldırıma 0 çıktım,aslında tam 0 sayılmaz sağ grenajda çizikler oldu birde galiba fren diski de sürttü cızırtılı sesler gelmeye başladı toz veya taş olabilirmi yoksa yamulmuş mu olabilir ?

geçmiş olsun bunada sukur .
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
Az önce cennet mahallesinden dönerken bir viraj var tam köprü üstünde biraz hızlı girdim 50 ile bayağı sert bir viraj birde asfaltı bozuk,girmesine girdim de çıkış biraz kötü oldu.Kaldırıma 0 çıktım,aslında tam 0 sayılmaz sağ grenajda çizikler oldu birde galiba fren diski de sürttü cızırtılı sesler gelmeye başladı toz veya taş olabilirmi yoksa yamulmuş mu olabilir ?

geçmiş olsun..
felon nickli ali arkadaşımızda o köprüde kaza yapmıştı yanlış hatırlamıyorsam..dikkatli olmak gerekir.. ucuz atlatmışsın..
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
grenajları boyarsan geçebilir hatta oje bile deneyebilirsin ama fren diski konusu önemli, ön tekeri bir şekilde kaldırıp çevirip tekerin balansıyla beraber diskin sürtüp sürtmediğine de bakabilirsin. geçmiş olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.
Geçen gün Felon'un kaza yaptığı yer. Fren diskinde gözle görülebilen bir eğrilik yoksa balata spreyiyle temizlemeyi dene. Diskin kaldırıma sürtebileceğini pek sanmıyorum. Diskten önce lastik-jant ve ön maşa sürter. Sadece diskin de sürtmesi mümkün ama isteyerek yapmaya çalışsan zorlanacağın kadar zor, düşük bir ihtimal.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun buna şükür
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başka bir konuda 5 gün önce yazdığın şu mesajına rağmen viraja o şekilde girmen ilginç.
Tekrar geçmiş olsun.

Ben floryada oturuyorum o virajı gayet iyi biliyorum biz katil diyoruz kısaca oraya,40 dan yukarsını kurtarmıyor orası.İlk düşen sen değilsin.Binlerce kez belediyeye telefon açtım yeni asfalt dökülmesi için ama nafile.O yolda çukur kalmış yer var v şeklinde yolda izler var,ben onların içinen gidiyorum.Geçmiş olsun
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mesajımı bende biliyorum art niyet aramayın,siz hiç hata yapmazmısınız ?
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
72
Ustam disk konusu çok önemli Allah mufaza dalma bile yapar yüksek hızda nolduğunu şaşırırsın.Tekeri bir çıkartıp balans makinesinde bakmak lazım.Çoook düşük bi ihtimal fren merkezi eğilmiş olabilir tabi çok düşük bi ihtimal
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Geçmiş olsun hocam , iyi sende birşey yokmuş ama grenajın çizilmesi üzücü:( En kötü kaza böyle olsun boşver takma kafana.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi böyle verdiği fikrin takılmaması üzüyor insanı neyse :bounce:

Takmamak değil dün uyuya kalmışım,herkesin yorumlarını okudum hatta bugün servise götürürken sizinki hep aklımdaydı ama birşey olmamış kaldırıma vurunca disk içinde küçük taş parçaları kalmış birgüzel temizledikten onra hiçbirşey kalmadı.Yorumlarınız için teşekkür ederim
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
biraz süratlen ve sadece ön frene bas
ellerinde daha önce hissetmediğin bi titreme hissedersen ön disk yamulmuştur
süratini artırarak bunu bi kaç sefer dene
geçmiş olsun....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst