VIETNAM' da motosiklet kullanmak.......

Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
VİETNAM da motosiklet kültürü ve kullanıcılarından ipuçları veren ilginç fotolar





 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
1 kişinin haricinde kask yok:p

MT vietnam uyuyormu ? hala bilinçlenmemişler:)
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
valla adamlarda nerdeyse insandan çok motor var adamlar her işini onla hallediyo her yer motorla gidiyo helal valla bi düşünsenize istanbulda olduğunu bukadar motorun valla kazalara bine katlar
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
nasıı yapılabilinirki...
yok işin siyasi boyutu ne...

Ben yapmicam dedin daha neden soruluyorki!!!
Demekki bazılarımız bazı konular hakkında bişeyler düşünüyor o konularda yorum yaabiliyor bunun içinmi eleştiricen şimdi,
beni eleştirmektense buradaki resimleri eleştirmek daha mantıklı ,
daha uyarıcı ve daha kazandırıcı olur!
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
afedersiniz ama OHAAAAAAAAAAAA!!! demek istiyorum :queen:

Neye oha demek istiyorsun..
ben ilk yorumumda tatlı dili espirili yoruum yapmışım klasik paylaşıma teşkür etmiyeyim diye...
Bu kadar abartılırsa bende abartı cevap veririm...
bana oha deme:mrgreen::cherry:

Siyaset yapmak istemiyorum burada:bounce:
Paylaşşşım için teşekkürler...

Şişşşt sus Tuçi ya ayıp ayıp:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
resmen bişey diyemiyorum resimler aklımı aldı trafik orada öle işliyor haaa mucize valla :cyclopsan
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Bunlar birşeymi:psiz birde sokaklardaki toplu fotografları görseniz :)
2000 yılında Vietnam'da bir süre kaldım uçaktan gece inerek bir motor taksinin arkasında kalacağım yere yerleştim, sabah büyük bir gürültüyle uyandım,İstanbul'dan şantiye kente idmanlı olduğumdan herhalde büyük bir sapak,üst geçit inşaatı var,ağır iş makinaları çalışıyor diyerek camı açtığımda Komünist yönetim biçiminin simgelerinden dev bulvarda binlerce abartmıyorum binlerce motorun garip bir düzende geçtiğini gördüm sonrasında alıştım ve o karmaşalı ttrafikte motor kullanır oldum :queen:
Tabii avantaj bir 4 tekerli araç görebilmeniz için neredeyse 30 dakika beklemeninizin gerektiği:cat:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Bunlar birşeymi:psiz birde sokaklardaki toplu fotografları görseniz :)
2000 yılında Vietnam'da bir süre kaldım uçaktan gece inerek bir motor taksinin arkasında kalacağım yere yerleştim, sabah büyük bir gürültüyle uyandım,İstanbul'dan şantiye kente idmanlı olduğumdan herhalde büyük bir sapak,üst geçit inşaatı var,ağır iş makinaları çalışıyor diyerek camı açtığımda Komünist yönetim biçiminin simgelerinden dev bulvarda binlerce abartmıyorum binlerce motorun garip bir düzende geçtiğini gördüm sonrasında alıştım ve o karmaşalı ttrafikte motor kullanır oldum :queen:
Tabii avantaj bir 4 tekerli araç görebilmeniz için neredeyse 30 dakika beklemeninizin gerektiği:cat:

desene vietnama gitmek lazım herkezde motorsiklet :queen: ne polis ne bişey var karışanda yok :queen: :queen: hadi mt toplanın vietnama gidiyoruz::xblink::::146::
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw adamlar motorlarını iş makinaları gibi kullanıyor yazık o canım motorlara gerçi allahdan birtane chopper yada racing yok geneli moped tarzı motorlar
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
motorlar cok ii deil ama yinde ustunde insan var böle iş olmaz abi ya azrail heran peşinde izlenimini gordum bi an :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tuçi herkesi azarlamışsın hayırdır sabah ters tarafından mı kalktın..(nolur bana vurma):mrgreen::mrgreen:

vietnamlılar işi biliyo nakliyeciye para vermiyolar..
:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst