Bunlar birşeymi

siz birde sokaklardaki toplu fotografları görseniz

2000 yılında Vietnam'da bir süre kaldım uçaktan gece inerek bir motor taksinin arkasında kalacağım yere yerleştim, sabah büyük bir gürültüyle uyandım,İstanbul'dan şantiye kente idmanlı olduğumdan herhalde büyük bir sapak,üst geçit inşaatı var,ağır iş makinaları çalışıyor diyerek camı açtığımda Komünist yönetim biçiminin simgelerinden dev bulvarda binlerce abartmıyorum binlerce motorun garip bir düzende geçtiğini gördüm sonrasında alıştım ve o karmaşalı ttrafikte motor kullanır oldum :queen:
Tabii avantaj bir 4 tekerli araç görebilmeniz için neredeyse 30 dakika beklemeninizin gerektiği:cat: