Videodan okunamayan plakayı okumaya çalışıyorum

Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Resimler videodan aldığım ss'lerdir. Olay açıkça görüldüğü üzere plakasını okuyamadığım şahıs beni göre göre ve sollamanın yasak olduğu yolda sollamaya çıkmıştır. Nasılsa kamera kayıtta diye dönüp yakalamaya falan da kalkmadım zaten çok hızlıydı ama plakayı okuyamıyorum. Okuyabilirsem devamını savcılıkta çözeceğim.

Bu plakayı okumanın bir yolu var mı, hollywood aldatmacaları gibi bi şekilde netleştirme şansımız yok mudur? başka yapılabilcek durum civardaki mobeselere bakmak ama o da çok zor.

xe4oyr.png


2mpg6cx.png
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Resimler videodan aldığım ss'lerdir. Olay açıkça görüldüğü üzere plakasını okuyamadığım şahıs beni göre göre ve sollamanın yasak olduğu yolda sollamaya çıkmıştır. Nasılsa kamera kayıtta diye dönüp yakalamaya falan da kalkmadım zaten çok hızlıydı ama plakayı okuyamıyorum. Okuyabilirsem devamını savcılıkta çözeceğim.

Bu plakayı okumanın bir yolu var mı, hollywood aldatmacaları gibi bi şekilde netleştirme şansımız yok mudur? başka yapılabilcek durum civardaki mobeselere bakmak ama o da çok zor.

http://i59.tinypic.com/xe4oyr.png

http://i60.tinypic.com/2mpg6cx.png

Daha önce emniyete kasksız bir sürücünün fotoğrafını pilaka net ve okunur bir biçimde göndermiştim.

1 hafta sonra gelen yanıtta, bir şahsın kusurlu olduğuna ancak polis memurları kanaat getirebileceklermiş, benim çektiğim fotoğrafın bir hükmü yokmuş. Bu yüzden ceza yazamayız dediler.

Aynı cevabı forumdan çok kişinin aldığını da biliyorum. Bu sebeple pilakayı okusan bile senin bir işine yaramayacak.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Daha önce emniyete kasksız bir sürücünün fotoğrafını pilaka net ve okunur bir biçimde göndermiştim.

1 hafta sonra gelen yanıtta, bir şahsın kusurlu olduğuna ancak polis memurları kanaat getirebileceklermiş, benim çektiğim fotoğrafın bir hükmü yokmuş. Bu yüzden ceza yazamayız dediler.

Aynı cevabı forumdan çok kişinin aldığını da biliyorum. Bu sebeple pilakayı okusan bile senin bir işine yaramayacak.

benımde başıma geldi, 1080 çözünürlükte video gönderdim ilgilenmediler. ceza yazamayız dediler

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------

Dostum adam seni görmüyor bile, tamam sollanmazda sollama yapmış hıyar ama yol rampa dikkatini çekerim sen karşıdan gelen sinek gibi ufacıksın. Biranda çıkıyorsun karşısına
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Plakanın görüldüğü çok az kare var malesef okuman mümkün değil.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Videoyu programla ciddi düzeyde yavaşlatırsan okunur gibi duruyor. Videoyu durdurunca netliği bozuluyor
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Saniyorum ki sadece trafik kural ihlali olarak degerlendirilmez ve bu sebeple ilgilenebilir diye umuyorum. Illa ki bi ceza almasi icin elimden geleni yapacağım. Keşke pesinden gitseymisim diyorum simdi.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaklaşık 560 frame yakalamama rağmen net bir görüntü elde edemedim maalesef.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst