Videoblog denemesi - görüşleriniz lazım

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
18
https://www.youtube.com/watch?v=BWeYdEHA3fI

Bugün ufak bişeyler çektim ve video haline getirdim.

Bu arada YAZLIK ekipman arıyorum.
Yaz geldi kışlık ekipmanlar çok terletmekte.
- Yazlık Eldiven (Parmakları kesik olanlardan değil)
- Dizlik (Kışlık dizlikler pantalon altına giymediğim için olmuyor, yolda giderken rahatsız ediyor.)
- Kask (Mümkünse Full Face. Havalandırması iyi.)

Toplam bütçem 1250-1500.

Konu altına yorumlarınızı bekliyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst