- Katılım
- 11 Şub 2007
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
:cherry: arkadaşlar herkeze selam...
1993 vespa px 200 ümü boyamak istiyorum ben yaptım..! demek için boyacılara yaptırmak istemiyorum tabi mali açıdanda önemli bi gerekçee.:cherry:
sizden yardımlarınızı istiyorum..
ne yapmalıyım
sprey boya kullanmayı düşünüyorum
zımpara nasıl olmalı
nelere dikkat etmeliyim şimdiden yardımlarınız ve görüşleriniz için teşekkür ederim :cherry:
1993 vespa px 200 ümü boyamak istiyorum ben yaptım..! demek için boyacılara yaptırmak istemiyorum tabi mali açıdanda önemli bi gerekçee.:cherry:
sizden yardımlarınızı istiyorum..
ne yapmalıyım
sprey boya kullanmayı düşünüyorum
zımpara nasıl olmalı
nelere dikkat etmeliyim şimdiden yardımlarınız ve görüşleriniz için teşekkür ederim :cherry: